Apua näkyvissä: energianeuvontapalvelu seuraa sähkönkulutusta puolestasi
Sähkönkulutus kasvussa etkä tiedä sille syytä? Miksi Caruna ei tee asian eteen mitään, tai ilmoita minulle, kun kulutus on yhtäkkiä kasvanut? Näitä kysymyksiä satelee asiakaspalveluumme tasaiseen tahtiin. Asiakkaat toivovat meitä apua sähkönkulutuksen neuvonnassa ja myös viestejä, jos kulutus näyttää kasvaneen.
Uusi palvelumme, energianeuvonta, on vastaus kysymyksiin. Se varoittaa, neuvoo ja opastaa, kun kodin tai vapaa-ajan asunnon sähkönkulutuksessa on tapahtunut merkittäviä muutoksia.
Energianeuvonta hyödyntää sähkömittarin kulutustietoja ja kiinteistön perustietoja
Sähkömittari mittaa sähkönkulutusta ja välittää tiedon Carunan järjestelmään. Nämä tiedot yhdistettynä kiinteistön tietoihin ja energianeuvonta on sekä yksilöllistä että hyödyllistä.
Aivan automaattisesti kiinteistön tiedot eivät taustalle ui. Tähän tarvitsemme asiakkaan apua.
Asiakas saa meiltä sähköpostin, jos kodin tai mökin sähkönkulutus on noussut selkeästi aiempaan verrattuna. Viestissä on linkki Caruna Plussaan, jossa asiakas voi itse tutkia sähkönkulutusta ja löytää järkisyyn kulutuksen kasvulle. Asiakas voi syöttää palveluun erilaisia tietoja kiinteistöstään ja näiden tietojen perusteella palvelu tutkii syitä sähkönkulutukselle. Palvelussa on myös yleisiä vinkkejä oman sähkönkulutuksen hillitsemiseksi.
Näin otat Carunan Plussan käyttöönUutta käyttäjätiliä varten tarvitset toimivan sähköpostiosoitteen. Henkilöasiakkaana voit rekisteröidä käyttäjätunnuksen helposti verkkopankkitunnuksilla, jonka avulla palvelun käyttö on turvallista.
Caruna+ löytyy mobiilikäyttäjälle AppStoresta tai Google Play -kaupasta.
Katso videolta ohje rekisteröitymiseen askel askeleelta