Caruna aloittaa säänkestävän markkinointikampanjan
- Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta palvelua ajasta ja paikasta riippumatta. Olemme tunnistaneet, että asiakkaamme eivät tiedä Carunan olevan heidän sähkönjakelijansa. Koska asiakastyytyväisyyden parantaminen on yksi tärkeimmistä tavoitteistamme, lanseeraamme Säänkestävää kehitystä -markkinointikampanjan. Kampanja johdattaa asiakkaita muun muassa uusien digitaalisten palvelujen käyttäjiksi ja antaa lisätietoa sähköverkon suunnitelmallisesta kehittämisestä, millä turvataan asiakkaiden sujuva arki, kertoo Carunan asiakkuusjohtaja Katriina Kalavainen.
Kampanja näkyy ulkomainonnassa sekä online- ja printtimedioissa kevään aikana. Kampanjasivustolla kerrotaan kaikesta siitä konkreettisesta työstä, mitä verkon ylläpito vaatii. Esimerkiksi myrskyt kaatavat Suomessa jopa miljoonia puita vuosittain.
-Toteutamme kampanjan yhteistyökumppanimme TBWA:n kanssa. Käytämme monikanavaisia keinoja, muun muassa reaaliaikaisen säätiedon hyödyntämistä ulkomainonnassa, jolloin saamme viestit ja kuvamaailman reagoimaan vallitsevaan säätilaan. Olemme valinneet monipuolisen mediapaletin, jolla tavoitamme asiakkaamme eri kanavissa parhaalla mahdollisella tavalla, tiivistää Carunan markkinointipäällikkö Aino Salste.
Säänkestävä kehitys -markkinointikampanja käynnistyi helmikuun alussa.