Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli

Uutinen
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.

Caruna on kehittänyt asiakkaidensa itsepalvelumahdollisuuksia viime vuosina valtavasti. Viimeisen vuoden aikana kehittämisessä keskityttiin Carunan yritys- ja kunta-asiakkaiden itsepalvelun vahvistamiseen. Asiakkaan kuuntelu on ollut kehittämisen keskiössä. 

Kuuntelemalla asiakkaitamme saimme tietää, mitä itsepalvelukanavalta odotetaan. Asiakkaamme saivat myös esittää toiveita palvelun sisällöksi, ja nyt näitä ominaisuuksia löytyy Caruna Plussasta mukavasti.

Itsepalvelu säästää aikaa ja tehostaa työtä

Caruna Plussassa asian voi hoitaa joko kokonaan itse tai vähintään laittaa vireille. Carunan vastausta odotellessa voi käyttää ajan hyödyksi edistämällä muita pöydällä odottavia töitä. Itsepalvelun hyödyntäminen säästää aikaa, kun sitä ei tarvitse käyttää asiakaspalveluun jonottamiseen. 

"Uudistunut itsepalvelu nopeuttaa ja sujuvoittaa asiointia kanssamme. Digipalvelua ei tarvitse pelätä, ja toivommekin, että mahdollisimman moni asiakkaistamme löytää Caruna Plussan!”, avainasiakaspäälliköt Markus Talka ja Petri Parviainen Carunalta toivovat.

Mitä uutta palvelusta siis löytyy?

Tässä muutama tärppi:

  • Asiakkaamme näkevät sähkönkäyttöpaikkansa kartalla. 
  • Mahdollisuus suodattaa tietoja tuo helpotusta sopimusten ja laskujen tarkasteluun. 
  • Verkkolaskun käyttöönotto onnistuu ketterästi. 
  • Chat, josta asiakkaamme tavoittavat asiantuntijan arkisin klo 9–15.
Palvelua kehitetään jatkuvasti

Caruna+ on käytössä 24 h ja sinne voi kirjautua Carunan verkkosivun oikeasta yläkulmasta. Palvelua kehitetään edelleen, ja osallistamme asiakkaamme palvelun kehitystyöhön.

Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua

Lue lisää