Carunan asiakasasiamies

Asiakasasiamies käsittelee reklamaatioita, oikaisupyyntöjä tai valituksia, jotka liittyvät Carunan verkkopalveluihin tai tuotteisiin, kuten erimielisyys laskutuksessa, sähköverkkoon liittymisessä, muutostöissä tai sähköverkon rakennushankkeissa. Palvelu on maksuton.

Jos palvelussamme on tapahtunut väärinkäsitys tai virhe, haluamme että asiointi on silloinkin sujuvaa. Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on asiakaspalveluasiaa, haluat antaa palautetta Carunan tuotteesta tai olet tyytymätön saamaasi palveluun. Mahdolliset väärinkäsitykset voidaan silloin oikaista heti.

Jos asiasi ei ratkea asiakaspalvelijan kanssa neuvottelemalla, voitte yhdessä sopia asian välittämisestä jatkokäsittelyyn Carunan asiakasasiamiehelle. Asiakaspalvelija välittää yhteydenottopyynnön asiakasasiamiehelle.

Asiakasasiamies ei voi ottaa kantaa

  • sähkönmyyntiä koskeviin asioihin
  • asiakkaan vakuutusyhtiön korvauspäätöksiin
  • Energiaviraston tai oikeuslaitosten tekemiin päätöksiin

Asiakasasiamiehen lausunnot ovat suosituksia eivätkä sido asianosaisia.

Asiakasasiamies ottaa sinuun yhteyttä kahden viikon sisällä yhteydenottopyynnön saapumisesta. 

Jos et ole tyytyväinen asiakasasiamiehen ratkaisuun tai et halua hakea oikaisua asiakasasiamiehen kautta, voit halutessasi saattaa asian Kuluttajaviraston tai Energiaviraston käsiteltäväksi.

Ota yhteyttä

Chat palvelee nopeiten

Asiakaspalvelijamme vastaavat chatissa arkisin klo 8-16. Muina aikoina sinua auttaa asiakaspalvelurobotti.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Katso asiakaspalvelun muut yhteystiedot ja ota tarvittaessa yhteyttä puhelimitse.