Asiakaspalvelun arvonnan säännöt

Caruna arpoo asiakaspalvelukanavien (puhelin, chat ja Caruna Plus) asiakastyytyväisyyskyselyihin vastanneiden kesken yhden GoGift-SuperLahjakortin (arvo 20 euroa) kerran kuukaudessa.

Arvonnan järjestäjä:

Caruna Oy
PL 1, 00068 Caruna
Upseerinkatu 2, 02600 Espoo
Y-tunnus 1618314–7

  1. Caruna arpoo osallistuneiden kesken kerran kuukaudessa yhden 20 euron arvoisen GoGift-SuperLahjakortin.
  2. Arvontaan osallistuvat kaikki, jotka ovat ottaneet yhteyttä Carunan asiakaspalveluun puhelimitse, chatin kautta tai käyttäneet Carunan itsepalvelukanava Caruna Plussaa asiansa hoitamiseksi.
  3. Puhelinpalvelun asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneet osallistuvat arvotaan automaattisesti. Chatin ja Caruna Plussan asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneet osallistuvat arvontaan, jos he antavat kyselyssä oman puhelinnumeronsa.
  4. Henkilö voi osallistua arvontaan vain kerran kuukaudessa riippumatta siitä, kuinka monta kertaa hän on asioinut Carunan palveluissa. Carunan henkilöstö ei voi osallistua arvontaan.
  5. Arvonta suoritetaan joka kuukauden viides arkipäivä.
  6. Lahjakortin voittajan puhelinnumero, josta hän on soittanut tai jonka hän on antanut kyselyssä, luovutetaan lahjakortin toimitusta varten palveluntarjoajalle GoGift. GoGift lähettää lahjakortin tekstiviestillä voittajan puhelinnumeroon.
  7. Osallistumisen yhteydessä antamiasi henkilötietoja käsitellään vain arvontaa varten. Halutessasi lisätietoa henkilötietojen käsittelystä Carunalla voit tutustua tietosuojaselosteeseemme osoitteessa caruna.fi/asiakasrekisteri.
  8. Arvonta ja arvonnan säännöt ovat voimassa 31.12.2024 saakka.