Asiakaspalvelun arvonnan säännöt
Caruna arpoo asiakaspalvelukanavien (puhelin, chat ja Caruna Plus) asiakastyytyväisyyskyselyihin vastanneiden kesken yhden GoGift-SuperLahjakortin (arvo 20 euroa) kerran kuukaudessa.
Arvonnan järjestäjä:
Caruna Oy
PL 1, 00068 Caruna
Upseerinkatu 2, 02600 Espoo
Y-tunnus 1618314–7
- Caruna arpoo osallistuneiden kesken kerran kuukaudessa yhden 20 euron arvoisen GoGift-SuperLahjakortin.
- Arvontaan osallistuvat kaikki, jotka ovat ottaneet yhteyttä Carunan asiakaspalveluun puhelimitse, chatin kautta tai käyttäneet Carunan itsepalvelukanava Caruna Plussaa asiansa hoitamiseksi.
- Puhelinpalvelun asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneet osallistuvat arvotaan automaattisesti. Chatin ja Caruna Plussan asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneet osallistuvat arvontaan, jos he antavat kyselyssä oman puhelinnumeronsa.
- Henkilö voi osallistua arvontaan vain kerran kuukaudessa riippumatta siitä, kuinka monta kertaa hän on asioinut Carunan palveluissa. Carunan henkilöstö ei voi osallistua arvontaan.
- Arvonta suoritetaan joka kuukauden viides arkipäivä.
- Lahjakortin voittajan puhelinnumero, josta hän on soittanut tai jonka hän on antanut kyselyssä, luovutetaan lahjakortin toimitusta varten palveluntarjoajalle GoGift. GoGift lähettää lahjakortin tekstiviestillä voittajan puhelinnumeroon.
- Osallistumisen yhteydessä antamiasi henkilötietoja käsitellään vain arvontaa varten. Halutessasi lisätietoa henkilötietojen käsittelystä Carunalla voit tutustua tietosuojaselosteeseemme osoitteessa caruna.fi/asiakasrekisteri.
- Arvonta ja arvonnan säännöt ovat voimassa 31.12.2024 saakka.