Uutishuone
Limit search
Tiia Selonen on seurannut aurinkoenergian lisääntymistä läheltä
Aurinkopaneelit ovat lisääntyneet sekä yritysten että yksityishenkilöiden katoilla. Uusiutuva energia, vihreä siirtymä ja energiamurros ovat nykyään usein otsikoissa. Carunan asiakkuuspäällikkö Tiia Selonen on seurannut energiamurrosta näköalapaikalta.
“Hyvä työilmapiiri ei synny tyhjästä”
Carunan People & Culture -tiimi huolehtii siitä, että kaikilla on töissä hyvä olla. Millaista on tehdä töitä Carunan kulttuurin kanssa ja miten työelämä muuttuu tulevaisuudessa?
Millaista on yhdistää työ ja opiskelu Carunalla?
Carunalla kannustetaan työntekijöitä kouluttautumaan, ja henkilöstölle järjestetään jatkuvasti mahdollisuuksia kehittymiseen. Miten kokonaisen tutkinnon suorittaminen onnistuu työnteon ohella?
“Vastuullisuus on muutakin kuin ympäristöasioita”
Vastuullisuus on tärkeää jokaiselle Carunalla, mutta joidenkin työssä se on erityisessä asemassa. Tässä artikkelissa esittäytyy Lotta, jonka päätyötä on vastuullisuus. Kuinka vastuullisia me Lotan mielestä olemme?
“Työntekijälle on annettava mahdollisuus toimia oikein ja turvallisesti”
Carunalla järjestettiin marraskuussa 2021 suuri turvallisuuskampanja, jonka yhteydessä Carunan HSEQ-päällikkö Arsi Näkki esitteli suojavarusteita Duudsonien Jarpin Instagram-livessä. Suojavarusteet ovat yksinkertaisia: turvakenkiä ja suojalaseja. Miksi tällaisista asioista täytyy edelleen tehdä iso kampanja? Tässä artikkelissa Näkki kertoo, millaista on johtaa turvallisuutta energiayhtiössä.
Caruna Akatemia pitää henkilöstön ajan tasalla ajankohtaisista ilmiöistä
Henkilöstöömme kuuluu eri alojen parhaita asiantuntijoita, ja haluamme, että asia on näin jatkossakin. Järjestämme muutaman kerran vuodessa Caruna Akatemian, jotta jatkuva oppiminen ei olisi vain työelämäjargonia.
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Teekkarista Pelle Pelottomaksi – mitä tekee innovaatiopäällikkö?
Verneri Kohonen pakkasi kesällä laukut Oulussa, muutti pääkaupunkiseudulle ja aloitti työn Carunan innovaatiopäällikkönä. Voiko innovaatiopäällikköä verrata Ankkalinnan kuuluisimpaan keksijään?
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Sivutus