Uutishuone

Limit search

Ulkona ukkostaa? Sähkökatkoon kannattaa varautua ennalta

Sähkökatkoon kannattaa varautua ennalta – erityisesti silloin, kun taloudessa on vanhuksia tai pieniä lapsia. Etenkin haja-asutusalueilla ukkosmyrskyt voivat rikkoa sähköverkossa ja puhelinverkossa olevia sähkölaitteita. Varautuminen ja ennakointi on aiheellista niin kotona kuin kesämökilläkin.
Artikkeli ·
Varaudu ukkosiin.

Aila-myrskyn suurimmat tuhot on saatu korjattua Carunan verkkoalueilla

Sähkönjakeluyhtiö Carunan verkkoalueista Aila-myrsky iski pahimmin Pohjanmaan rannikolle, Varsinais-Suomeen ja Turun saaristoon. Sähkövian koki noin 50 000 eli noin seitsemän prosenttia yhtiön asiakkaista. Caruna on uusinut sähköverkkoaan säänkestäväksi nopealla tahdilla, mikä vähensi merkittävästi vikojen määrää ja kestoa aiempiin myrskyihin verrattuna.  
Mediatiedote ·

Linnut lentävät turvallisemmin Vihdissä

Suuret siivekkäät osuvat silloin tällöin lennollaan ilmajohtoihin. Pahimmassa tapauksessa törmäyksestä seuraa linnun kuolema ja sähkökatko. Turvallisempia lentoja ajatellen asennamme lintuheijastimia asiakkaiden vinkkien perusteella.
Artikkeli ·

Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa

Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Artikkeli ·

Uusia mahdollisuuksia Duunienergiaa-kampanjan avulla

”No minkälaista kesätöissä on ollut?” on varmasti kaikille kesätyöntekijöille tuttu kysymys. Poikkeuksellisesti olen yhtenä sellaisena päässyt esittämään samaa kysymystä yli 30 nuorelle kesätyöntekijälle ympäri Suomen.
Blogi ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·