Uutishuone

Limit search

Apua näkyvissä: energianeuvontapalvelu seuraa sähkönkulutusta puolestasi

Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä aktiivisempaa viestintää sähkönkulutuksesta ja vinkkejä sähkönkulutuksen hillitsemiseksi. Nyt se on totta: uusi ennakoiva energianeuvontapalvelu analysoi kodin tai vapaa-ajan asunnon sähkönkulutusta ja asiakas saa meiltä viestin, jos kiinteistö on haukannut sähköä aiempaa enemmän.
Uutinen ·

Hyvinkäällä valokuituliittymät jo kymmenien asiakkaiden käytössä

Hyvinkäällä asiakkaat saivat nopeat valokuituyhteydet käyttöönsä kesän aikana. Koronakevät hidasti hieman näiden liittymien valmistumista, koska viimeistelytöitä ei voitu tehdä asiakkaiden kotona. Nyt nopea verkko toimii kymmenissä kotitalouksissa Ahdenkalliossa.
Mediatiedote ·

Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa

Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Artikkeli ·

Uusia mahdollisuuksia Duunienergiaa-kampanjan avulla

”No minkälaista kesätöissä on ollut?” on varmasti kaikille kesätyöntekijöille tuttu kysymys. Poikkeuksellisesti olen yhtenä sellaisena päässyt esittämään samaa kysymystä yli 30 nuorelle kesätyöntekijälle ympäri Suomen.
Blogi ·

Sähkönjakeluyhtiö Caruna ja kunnat palkkaavat yhteistyössä nuoria kesätöihin kuntiin

Caruna haluaa tukea haastavana pandemia-aikana verkkoalueensa kuntia ja auttaa niitä palkkaamaan 16–20-vuotiaita nuoria kuntiin kesätöihin. Jokainen Duunienergiaa-kampanjassa mukana oleva kunta saa tähän tarkoitukseen 4 000 euroa. Tällä hetkellä jo 29 kuntaa eri puolilla Suomea on ilmoittautunut mukaan kampanjaan. Etelä-Pohjanmaalla sijaitseva Isojoen kunta lähti ensimmäisenä mukana kampanjaan.
Mediatiedote ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·