Uutishuone

Limit search

Apua näkyvissä: energianeuvontapalvelu seuraa sähkönkulutusta puolestasi

Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä aktiivisempaa viestintää sähkönkulutuksesta ja vinkkejä sähkönkulutuksen hillitsemiseksi. Nyt se on totta: uusi ennakoiva energianeuvontapalvelu analysoi kodin tai vapaa-ajan asunnon sähkönkulutusta ja asiakas saa meiltä viestin, jos kiinteistö on haukannut sähköä aiempaa enemmän.
Uutinen · 12.11.2020 klo 14:52

Hyvinkäällä valokuituliittymät jo kymmenien asiakkaiden käytössä

Hyvinkäällä asiakkaat saivat nopeat valokuituyhteydet käyttöönsä kesän aikana. Koronakevät hidasti hieman näiden liittymien valmistumista, koska viimeistelytöitä ei voitu tehdä asiakkaiden kotona. Nyt nopea verkko toimii kymmenissä kotitalouksissa Ahdenkalliossa.
Mediatiedote · 08.09.2020 klo 09:25

Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa

Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Artikkeli · 28.07.2020 klo 12:52

Uusia mahdollisuuksia Duunienergiaa-kampanjan avulla

”No minkälaista kesätöissä on ollut?” on varmasti kaikille kesätyöntekijöille tuttu kysymys. Poikkeuksellisesti olen yhtenä sellaisena päässyt esittämään samaa kysymystä yli 30 nuorelle kesätyöntekijälle ympäri Suomen.
Blogi · 24.07.2020 klo 13:28

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli · 17.04.2020 klo 14:03

Säänkestävä kehitys turvaa asiakkaiden sujuvan arjen

Vuoden 1982 Mauri-myrsky on jäänyt mieleeni: olin ulkoilemassa ystäväni kanssa, kun yhtäkkiä valtavia puita alkoi kaatua ympäriltämme. Tilanne oli pelottava ja tuntui, että tempautuisimme tuulen mukaan. Maurin jälkeen on ollut monta muuta myrskyä, ja työssäni olen edelleen valppaana myrskyjen iskiessä. Saavatko asiakkaat nopeasti apua vikatilanteissa ja kuinka hyvin pystymme vastaamaan asiakasodotuksiin kriisitilanteissa?
Blogi · 31.01.2020 klo 15:44