Uutishuone
Limit search
Asiakaspalvelun aukiolo joulukuussa
Joulukuussa on muutama pyhäpäivä, jolloin asiakaspalvelumme on kiinni. Näinäkin päivinä Caruna Plus ja chat-robotti ovat apunasi kellon ympäri. Myös vikapalvelu päivystää normaalisti.
Muutoksia Carunan asiakaspalvelukanavissa 2.12.2024 alkaen
Carunan asiakaspalvelun henkilökohtainen chat-palvelu sulkeutuu 2.12.2024 alkaen. Jatkossa asiakkaitamme palvelee kuitenkin chatbot, joka auttaa löytämään oikeat sisällöt nettisivuillamme vuorokauden ympäri. Lisäksi digi- ja puhelinpalvelut ovat asiakkaan käytössä kuten aiemminkin.
Sähkön verkkopalvelun uudet sopimusehdot voimaan 1.12.2024 alkaen
Caruna Oy ja Caruna Espoo Oy ottavat käyttöön Energiateollisuus ry:n suosittelemat uudistetut yleiset sopimusehdot (verkkopalveluehdot VPE 2024) 1.12.2024 alkaen.
Caruna on ottanut sähköiset maksumuistutukset käyttöön
Mikäli laskusi jää maksamatta eräpäivän jälkeen, saat maksumuistutuksen samaan kanavaan, johon alkuperäinen lasku on lähetetty. Sähköinen maksumuistutus on nopea ja vaivaton tapa reagoida maksamattomaan laskuun. Samalla Caruna vähentää paperipostin määrää ja siirtää kirjeitä ympäristöystävällisempiin sähköisiin kanaviin.
Vaihda sähköiseen laskuun
Sähköinen lasku helpottaa arkea ja säästää luontoa! Sähköisen laskun saat kätevästi verkkopankkiin, OmaPostiin tai digipostipalvelu Kivraan. Alta löydät ohjeet käyttöön ottamiseksi. Lähetämme asiakkaille tekstiviestillä vinkin sähköisestä laskusta kesän ja syksyn aikana.
Asiakaspalvelumme palveluajat juhlapyhinä 2024
Tarkista tästä asiakaspalvelun juhlapyhien aukioloajat.
Otamme käyttöön digipostipalvelu Kivran
Lisäämme sähkönjakelulaskujen uudeksi toimituskanavaksi ilmaisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelun Kivran.
Caruna-konserni 1.1.-30.6.2023: Caruna jatkoi investointeja suomalaisen energiamurroksen toteutukseen huolimatta inflaatiosta ja nousseista kustannuksista toimintaympäristössä
Caruna on sitoutunut investoimaan ja kehittämään sähköverkkoaan, jotta huoltovarmuutta ja suomalaista puhdasta siirtymää voidaan parantaa ja edistää. Kuitenkin verkon rakentamisen kustannusten ja korkojen noususta johtuen, Caruna joutui tekemään tarkemmin valintoja investoinneissaan, ja joitakin kannattamattomia investointiprojekteja jouduttiin lykkäämään.
Uusi palvelu Caruna Plussassa - Tarkastele liittymän vapaata kapasiteettia
Carunan henkilöasiakkaat voivat nyt tarkastella Caruna Plussassa omakotitalon tai vapaa-ajan asunnon sähköliittymän vapaata kapasiteettia. Vapaa kapasiteetti kertoo, kuinka paljon omalla sähköliittymällä on tilaa asiakkaan muuttuviin tarpeisiin, esimerkiksi sähköauton latauspiste kotiin.
Toinen osa hinnankorotuksesta voimaan Caruna Oy:ssä 1.8.2023 alkaen
Koska kustannusnousu on jatkunut, Caruna toteuttaa ennakoidun hinnankorotuksen toisen erän 1.8.2023 alkaen Caruna Oy:ssä. Hinnankorotus jaettiin kahteen osaan, jotta korotusten vaikutuksia asiakkaisiin voitiin lieventää etenkin ajatellen talviajan korkeita energiakustannuksia. Ensimmäinen osa hinnankorotuksesta tuli voimaan 1.1.2023.
Sivutus