Hei! Miten voimme auttaa?

Vaivattoman ja helpon asiakaspalvelun tarjoaminen on meille tärkeää – siksi olemme apunasi ympäri vuorokauden. Viime vuosina olemme tehneet paljon töitä digitaalisen asiakaspalvelun kehittämiseksi, ja tänä päivänä käytettävissäsi onkin monta sähköistä palvelukanavaa. Hoidetaan asiasi yhdessä kuntoon!
Artikkeli · 09.02.2022 klo 15:00

Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri

Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Uutinen · 12.11.2020 klo 14:52

Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu

Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Uutinen · 26.05.2020 klo 11:53