Uutishuone
Limit search
Sähköiset palvelut pois pelistä 26.5. klo 18.00-8.30
Tietojärjestelmiä on välillä pakko huoltaa, jotta sähköiset palvelumme pelittävät paremmin. Sinun kannattaa varautua, että palvelumme eivät pelaa huollon aikana. Pahoittelut häiriöstä!
Carunan verkkoalueen uudiskohteisiin asennetaan uuden sukupolven sähkömittareita – mittari mahdollistaa kotiautomaatioliitännän
Caruna asentaa uuden sukupolven sähkömittareita verkkoalueensa uusiin kohteisiin toukokuusta 2023 alkaen. Uusi mittarityyppi tuo sähkönkulutuksen tai -tuotannon seurannan entistä tarkemmalle tasolle kotiautomaatioliitännän avulla. Muun muassa jotkin sähköautonlatausratkaisut voivat hyödyntää kotiautomaatioliitännän kautta saatavia tietoja.

Carunan asiakastyytyväisyys noussut uusille lukemille – kiitos asiakkaillemme!
Carunalaisten pitkäjänteinen työ asiakastyytyväisyyden ja -kokemuksen eteen kantaa hedelmää. Kiitos asiakkaillemme siitä, että olette lähettäneet kehitysehdotuksia sekä palautetta!

Carunan tavoitteena Suomen turvallisimmat työmaat – uusi turvallisuusvideo kertoo ennakoinnin tärkeydestä
Turvallisen työmaan muodostaa työntekijöiden henkilökohtainen oikea asenne, riittävä perehdytys ja ammattitaito. Carunan turvallisuusvideosarjan toisessa osassa pureudutaan ennakoinnin ja riskien arvioinnin tärkeyteen.

Ota käyttöösi sähköinen asiointi – voit voittaa e-Jopo-sähköpyörän
Sähköinen asiointi tarkoittaa, että Carunan henkilöasiakkaana saat ajankohtaiset viestit nopeasti sähköpostiisi.
Ei enää paperipostia - ota sähköinen viestintä käyttöön
Aktivoituasi sähköisen viestintäluvan tiedotamme sinua palveluistamme vain teksti- tai sähköpostiviestillä.
Kuljetusalan lakko ja tähän liittyvät tukitoimet viivästyttävät postinjakelua – vältä viivästykset siirtymällä sähköiseen laskutukseen
15.2.2023 alkanut Auto- ja kuljetusalan työntekijäliiton lakko sekä 16.2.2023 alkanut Posti- ja logistiikka-alan unionin lakko aiheuttavat häiriöitä postinjakeluun. Asiakas voi välttää sähkön siirtolaskujen jakeluviivästyksen siirtymällä sähköiseen laskutukseen.
Barona aloittaa Carunan asiakaspalvelukumppanina
Barona on voittanut Carunan ulkoistetun asiakaspalvelun kilpailutuksen. Uusi sopimus on voimassa kolme vuotta ja jatkuu sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Barona toteuttaa Carunan asiakaspalvelutoimintoja ja kontaktienhallintapalvelun.
Asiakaspalvelumme aukioloajat joulukuussa - Caruna Plus palvelee 24 h
Joulukuussa on muutama pyhäpäivä, jolloin asiakaspalvelumme on kiinni. Näinäkin päivinä Caruna Plus -itsepalvelu ja chat-robottimme ovat apunasi kellon ympäri.

Sivutus