Uutishuone
Limit search
Caruna on ottanut sähköiset maksumuistutukset käyttöön
Mikäli laskusi jää maksamatta eräpäivän jälkeen, saat maksumuistutuksen samaan kanavaan, johon alkuperäinen lasku on lähetetty. Sähköinen maksumuistutus on nopea ja vaivaton tapa reagoida maksamattomaan laskuun. Samalla Caruna vähentää paperipostin määrää ja siirtää kirjeitä ympäristöystävällisempiin sähköisiin kanaviin.
Carunan sähköverkon kehittämissuunnitelmat valmiina asiakkaiden kuulemista varten
Caruna järjestää asiakaskuulemisen molemmille verkkoyhtiöilleen, Caruna Espoo Oy ja Caruna Oy. Tavoitteena on kuulla asiakkaiden ja sidosryhmien mielipiteitä ja tarpeita sähköverkon kehittämisessä sekä varmistaa, että suunnitelma vastaa odotuksia. Kuulemiset ovat käynnissä 1.-31.5.2024.
Rakennatko tai suunnitteletko rakentamista? Huomioithan myös sähköliittymän ja sähköverkon muutostyön toimitusajan
Sähköverkon rakentamista vaativien Carunan tilausten toimitusajat pitenevät keväästä 2024 alkaen. Toimithan hyvissä ajoin, kun tiedät tarvitsevasi sähköliittymän tai muita sähköverkon töitä.
Aurinkopaneelit töissä: uudenlainen energiayhteisöpilotti on vastannut odotuksia
Kesästä 2023 asti Joensuussa on pilotoitu uudenlaista energiayhteisöä. Kaksi opiskelijataloa muodostaa virtuaalisen energiayhteisön, jossa toisen talon aurinkopaneelien tuottamaa energiaa voidaan hyödyntää molemmissa kiinteistöissä.
Asiakaspalvelumme palveluajat juhlapyhinä 2024
Tarkista tästä asiakaspalvelun juhlapyhien aukioloajat.
Otamme käyttöön digipostipalvelu Kivran
Lisäämme sähkönjakelulaskujen uudeksi toimituskanavaksi ilmaisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelun Kivran.
Uusi palvelu Caruna Plussassa - Tarkastele liittymän vapaata kapasiteettia
Carunan henkilöasiakkaat voivat nyt tarkastella Caruna Plussassa omakotitalon tai vapaa-ajan asunnon sähköliittymän vapaata kapasiteettia. Vapaa kapasiteetti kertoo, kuinka paljon omalla sähköliittymällä on tilaa asiakkaan muuttuviin tarpeisiin, esimerkiksi sähköauton latauspiste kotiin.
Carunan asiakastyytyväisyys noussut uusille lukemille – kiitos asiakkaillemme!
Carunalaisten pitkäjänteinen työ asiakastyytyväisyyden ja -kokemuksen eteen kantaa hedelmää. Kiitos asiakkaillemme siitä, että olette lähettäneet kehitysehdotuksia sekä palautetta!
Vähennä paperipostia - ota sähköinen viestintä käyttöön
Kun olet aktivoinut sähköisen viestintäluvan, kerromme Carunan palveluista teksti- tai sähköpostiviestillä.
Barona aloittaa Carunan asiakaspalvelukumppanina
Barona on voittanut Carunan ulkoistetun asiakaspalvelun kilpailutuksen. Uusi sopimus on voimassa kolme vuotta ja jatkuu sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Barona toteuttaa Carunan asiakaspalvelutoimintoja ja kontaktienhallintapalvelun.
Sivutus