Uutishuone

Limit search

Asiakaspalvelun aukiolo joulukuussa

Joulukuussa on muutama pyhäpäivä, jolloin asiakaspalvelumme on kiinni. Näinäkin päivinä Caruna Plus ja chat-robotti ovat apunasi kellon ympäri. Myös vikapalvelu päivystää normaalisti.
Uutinen ·

Muutoksia Carunan asiakaspalvelukanavissa 2.12.2024 alkaen

Carunan asiakaspalvelun henkilökohtainen chat-palvelu sulkeutuu 2.12.2024 alkaen. Jatkossa asiakkaitamme palvelee kuitenkin chatbot, joka auttaa löytämään oikeat sisällöt nettisivuillamme vuorokauden ympäri. Lisäksi digi- ja puhelinpalvelut ovat asiakkaan käytössä kuten aiemminkin.
Uutinen ·

Caruna on ottanut sähköiset maksumuistutukset käyttöön

Mikäli laskusi jää maksamatta eräpäivän jälkeen, saat maksumuistutuksen samaan kanavaan, johon alkuperäinen lasku on lähetetty. Sähköinen maksumuistutus on nopea ja vaivaton tapa reagoida maksamattomaan laskuun. Samalla Caruna vähentää paperipostin määrää ja siirtää kirjeitä ympäristöystävällisempiin sähköisiin kanaviin.
Uutinen ·

Vaihda sähköiseen laskuun

Sähköinen lasku helpottaa arkea ja säästää luontoa! Sähköisen laskun saat kätevästi verkkopankkiin, OmaPostiin tai digipostipalvelu Kivraan. Alta löydät ohjeet käyttöön ottamiseksi. Lähetämme asiakkaille tekstiviestillä vinkin sähköisestä laskusta kesän ja syksyn aikana.
Uutinen ·

Valmennuksella uutta voimaa sähköverkkoon

Kun rakennetaan tulevaisuudenkin tarpeet täyttävää sähköverkkoa, tarvitaan saumatonta yhteistyötä kaikkien projektissa työskentelevien kesken. Erityisen tärkeää on projektinjohto-osaaminen. Sähkönjakelija Carunan projektinhallinnan valmennukseen osallistui syksyn aikana 15 verkonrakennusprojekteissa työskentelevää urakoitsijoiden projektipäällikköä.
Mediatiedote ·