Uutishuone

Limit search

Muutoksia Carunan asiakaspalvelukanavissa 2.12.2024 alkaen

Carunan asiakaspalvelun henkilökohtainen chat-palvelu sulkeutuu 2.12.2024 alkaen. Jatkossa asiakkaitamme palvelee kuitenkin chatbot, joka auttaa löytämään oikeat sisällöt nettisivuillamme vuorokauden ympäri. Lisäksi digi- ja puhelinpalvelut ovat asiakkaan käytössä kuten aiemminkin.
Uutinen ·

Caruna on ottanut sähköiset maksumuistutukset käyttöön

Mikäli laskusi jää maksamatta eräpäivän jälkeen, saat maksumuistutuksen samaan kanavaan, johon alkuperäinen lasku on lähetetty. Sähköinen maksumuistutus on nopea ja vaivaton tapa reagoida maksamattomaan laskuun. Samalla Caruna vähentää paperipostin määrää ja siirtää kirjeitä ympäristöystävällisempiin sähköisiin kanaviin.
Uutinen ·

Carunan sidosryhmätilaisuudessa nollasta tehtiin asiaa

Carunan tavoitteena on olla hiilineutraali vuoteen 2025 mennessä. Mitä tämä tarkoittaa Carunalle ja koko energia-alalle? Carunan Nollasta asiaa -sidosryhmätilaisuudessa keskusteltiin laaja-alaisesti energiasta, tulevaisuuden investoinneista, hallitusohjelmasta, työnteon tulevaisuudesta ja miten ruoan tuotannolla voidaan hillitä ilmastonmuutoksen vaikutuksia.
Uutinen ·
Nollasta asiaa -sidosryhmätilaisuus 4.10.2023

Uusi palvelu Caruna Plussassa - Tarkastele liittymän vapaata kapasiteettia

Carunan henkilöasiakkaat voivat nyt tarkastella Caruna Plussassa omakotitalon tai vapaa-ajan asunnon sähköliittymän vapaata kapasiteettia. Vapaa kapasiteetti kertoo, kuinka paljon omalla sähköliittymällä on tilaa asiakkaan muuttuviin tarpeisiin, esimerkiksi sähköauton latauspiste kotiin.
Uutinen ·
Lorem ipsum.

Barona aloittaa Carunan asiakaspalvelukumppanina

Barona on voittanut Carunan ulkoistetun asiakaspalvelun kilpailutuksen. Uusi sopimus on voimassa kolme vuotta ja jatkuu sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Barona toteuttaa Carunan asiakaspalvelutoimintoja ja kontaktienhallintapalvelun.
Uutinen ·