Uutishuone
Limit search
Selviämmekö energiamurroksesta? Mikan työtä on ennustaa tulevaisuutta
Nuorena Mika Suomi kasasi hampurilaisia pikaruokaravintolassa ja haaveili ammattiurheilijan urasta. Nykyisin hän on yksi Carunan kolmesta innovaatiopäälliköstä. Hänen työtään on ennustaa tulevaisuutta. Millaista on olla töissä Carunalla?

Carunan tietojohtaja Laura vastaa sähkötalon datasta
Carunan tietojohtaja Laura Liljanderilla on missio. Hän haluaa, että Carunan kaikki tavoitteet ja päätökset pohjataan tietoon. Tietojohtaja vastaa nimensä mukaisesti tiedosta – eli siitä, että tekemisen keskiössä on data.

Suuri Pako ja miten pidät kiinni asiantuntijoistasi
Energia-ala on pitkään ollut konservatiivisen maineessa, ja sille ovat takavuosina hakeutuneet henkilöt, jotka arvostavat matalaa riskiä ja jatkuvuutta. Työsuhteet ovat olleet pitkiä. Kaava on kuitenkin muuttunut ja muuttuu edelleen, kun murros ravistelee myös energia-alaa.

Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2.
Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2. Lisäksi itsepalvelukanava Caruna+ ei ole käytössä 9.-10.2. välisenä aikana ja asiakaspalvelu on suljettu 10.2.
Hei! Miten voimme auttaa?
Vaivattoman ja helpon asiakaspalvelun tarjoaminen on meille tärkeää – siksi olemme apunasi ympäri vuorokauden. Viime vuosina olemme tehneet paljon töitä digitaalisen asiakaspalvelun kehittämiseksi, ja tänä päivänä käytettävissäsi onkin monta sähköistä palvelukanavaa. Hoidetaan asiasi yhdessä kuntoon!
Puhelinpalvelumme oli osittain pois käytöstä - häiriö järjestelmässä
Tekniikka petti puhelinpalvelussamme tänään klo 9–13.
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Sivutus