Uutishuone

Limit search

Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri

Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Uutinen ·

Apua näkyvissä: energianeuvontapalvelu seuraa sähkönkulutusta puolestasi

Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä aktiivisempaa viestintää sähkönkulutuksesta ja vinkkejä sähkönkulutuksen hillitsemiseksi. Nyt se on totta: uusi ennakoiva energianeuvontapalvelu analysoi kodin tai vapaa-ajan asunnon sähkönkulutusta ja asiakas saa meiltä viestin, jos kiinteistö on haukannut sähköä aiempaa enemmän.
Uutinen ·

Tulevaisuus tarvitsee rohkeita organisaatioita

Nykymaailman jatkuvien muutosten, kasvavan epävarmuuden ja ennakoimattomienkin yllätysten keskellä menestyminen vaatii yrityksiltä edelläkävijyyttä, nopeaa reagointikykyä ja joustavuutta. Laivan kurssia on pystyttävä muuttamaan ja purjeita reivaamaan aina tuulen kääntyessä. Joskus on uskallettava ottaa suunta kohti tuntematonta, uskoa omaan päämäärään ja luottaa siihen, että miehistön osaaminen sekä yhteishenki kantaa vaikeimmissakin paikoissa. Myös silloin, kun eteen tulee yllätyksiä. Muutoksen ja epävarmuuden aikoina tarvitaan rohkeita organisaatioita ja rohkeaa johtamista. Ilman näitä ei ole edelläkävijyyttä, reagointikykyä tai joustavuutta.
Blogi ·

Hyvinkäällä valokuituliittymät jo kymmenien asiakkaiden käytössä

Hyvinkäällä asiakkaat saivat nopeat valokuituyhteydet käyttöönsä kesän aikana. Koronakevät hidasti hieman näiden liittymien valmistumista, koska viimeistelytöitä ei voitu tehdä asiakkaiden kotona. Nyt nopea verkko toimii kymmenissä kotitalouksissa Ahdenkalliossa.
Mediatiedote ·

Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu

Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Uutinen ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·