Uutishuone
Limit search
Tulevaisuus tarvitsee rohkeita organisaatioita
Nykymaailman jatkuvien muutosten, kasvavan epävarmuuden ja ennakoimattomienkin yllätysten keskellä menestyminen vaatii yrityksiltä edelläkävijyyttä, nopeaa reagointikykyä ja joustavuutta. Laivan kurssia on pystyttävä muuttamaan ja purjeita reivaamaan aina tuulen kääntyessä. Joskus on uskallettava ottaa suunta kohti tuntematonta, uskoa omaan päämäärään ja luottaa siihen, että miehistön osaaminen sekä yhteishenki kantaa vaikeimmissakin paikoissa. Myös silloin, kun eteen tulee yllätyksiä. Muutoksen ja epävarmuuden aikoina tarvitaan rohkeita organisaatioita ja rohkeaa johtamista. Ilman näitä ei ole edelläkävijyyttä, reagointikykyä tai joustavuutta.
Carunan 23 kesätyöntekijää aloittavat tänä vuonna työnsä poikkeusoloissa
Kesätyöntekijöiden saapuminen toimistolle on aina varma merkki lähestyvästä suvesta, niin myös vuonna 2020. Tällä kertaa Carunan kausityöntekijät tosin aloittavat taipaleensa koronaviruksen ja maailmanlaajuisten poikkeusolosuhteiden vuoksi kotitoimistoilta.
Sähkönjakeluyhtiö Caruna ja kunnat palkkaavat yhteistyössä nuoria kesätöihin kuntiin
Caruna haluaa tukea haastavana pandemia-aikana verkkoalueensa kuntia ja auttaa niitä palkkaamaan 16–20-vuotiaita nuoria kuntiin kesätöihin. Jokainen Duunienergiaa-kampanjassa mukana oleva kunta saa tähän tarkoitukseen 4 000 euroa. Tällä hetkellä jo 29 kuntaa eri puolilla Suomea on ilmoittautunut mukaan kampanjaan. Etelä-Pohjanmaalla sijaitseva Isojoen kunta lähti ensimmäisenä mukana kampanjaan.
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Carunalle oma kummivanhus - työtä nuorelle, ystävä vanhukselle
Caruna osallistuu vanhuspalveluyritys Gubben onnellinen vanhuus -kummitoimintaan. Kummitoiminnan avulla autetaan yksinäisiä vanhuksia ja työllistetään nuoria merkityksellisen työn pariin.
Caruna mukaan Pelastakaa Lapset ry:n Ruokaa ja tukea -kampanjaan
Sähkönjakeluyhtiö Caruna osallistuu Pelastakaa Lapset ry:n vähävaraisille perheille tarkoitettuun kampanjaan, jossa lapsiperheille jaetaan muun muassa lahjakortteja ruokakauppoihin. Lahjakortilla perhe saa ruoka-apua, joka auttaa konkreettisesti vaikeimman hetken yli.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sähkönjakelija Caruna tarjoaa henkilöasiakkailleen mahdollisuuden siirtää laskunmaksua kolme kuukautta ilman kuluja ja nopeuttaa laskujen maksua urakoitsijoille
Mahdollisuus maksuajan pidentämiseen koskee kaikkia Carunan yhteensä noin 600 000 henkilöasiakasta. Tällä toimenpiteellä Caruna haluaa osaltaan edesauttaa asiakkaitaan koronavirusepidemian aiheuttamien taloudellisten vaikutusten lieventämisessä.
Caruna huolehtii sähkönjakelusta myös poikkeustilanteissa
Otamme koronavirustilanteen vakavasti ja olemme jo toteuttaneet toimenpiteitä, jotta voimme turvata sähkönjakelun myös poikkeavissa olosuhteissa. Huolehdimme siitä, että sähköä siirretään asiakkaillemme ja mahdolliset viat korjataan.
Sivutus