Uutishuone

Limit search

Tule Carunalle kesätöihin – haku alkaa tammikuussa

Tässä jutussa Carunan traineet Siiri, Jiri ja Anni kertovat, miksi sinunkin tulisi alkaa carunalaiseksi. Haastavaa oli kesän alussa ymmärtää kaikki alan lyhenteet. Nyt traineet puhuvat kahvipöydässä jo sujuvasti kaapeleista.
Artikkeli ·
Carunan traineet

Sähköauton akusta voi tulevaisuudessa syöttää energiaa sähköverkkoon – Carunan asiantuntija suosittelee panostamaan älykkääseen lataukseen

Kaksisuuntaisen latauksen ansiosta sähköautojen akkuihin varastoitua sähköenergiaa voidaan käyttää verkon ja asiakkaiden tarpeisiin. Tällä hetkellä vain harvat autot ja laturit mahdollistavat kaksisuuntaisen latauksen, mutta tulevaisuudessa se voi olla arkipäivää. Akun tyhjentämisestä voi tehdä pienen tulonlähteen, mutta lataus myös kuluttaa akun kapasiteettia. Carunan innovaatiopäällikkö panostaisi ensin älykkääseen lataukseen.
Artikkeli ·
Sähköauton akusta voi tulevaisuudessa syöttää energiaa sähköverkkoon – Carunan asiantuntija suosittelee panostamaan älykkääseen lataukseen

Sähköautobuumi ei ole ohi – lataukselle tarvitaan nyt isompia liittymiä

Sähköauton latauspisteitä pystytetään entistä enemmän huoltoasemille ja ruokakauppoihin. Sähkönjakeluyhtiö Carunalle tulee kasvavissa määrin kyselyitä sähköliittymistä, joita otetaan sähköautojen latauspisteitä varten. Liittymien koko on kasvanut, mikä kertoo suuremmista ja nopeammista latauspaikoista.  
Artikkeli ·
Sähköautobuumi ei ole ohi – lataukselle tarvitaan nyt isompia liittymiä

Sähkölämmittäjän on helppo ajoittaa sähkönkäyttöä kuormanohjauksella

Carunalla on maksuton palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat ajoittaa helposti, milloin he käyttävät sähköä kiinteistön ja veden lämmittämiseen. Palvelu on hyödyllinen etenkin sähkölämmittäjälle, joka ostaa sähköä pörssihinnalla. Palvelun avulla sähkölämmittäjä saa ajoitettua lämmityksen yön edullisille tunneille. 
Artikkeli ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·