Uutishuone

Limit search

Hiilineutraali Suomi – aurinkotuotanto ja akut avainasemassa

Suomella on kunnianhimoinen tavoite olla hiilineutraali vuoteen 2035 mennessä, ja aurinkotuotanto ja akut ovat tässä keskeisessä asemassa. Sähkönjakeluverkkojen rooli on merkittävä, jotta uusiutuvaa energiaa voidaan tuottaa paljon nykyistä enemmän ja jotta lisääntyvä sähkön käyttö on ylipäätään mahdollista, jos hiilineutraaliustavoitteet aiotaan saavuttaa.
Blogi ·

Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri

Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Uutinen ·

Carunan vuosi 2019 Espoossa: Yhdessä kohti hiilineutraalia kaupunkia

Sähköverkkojen kunnostaminen ja rakentaminen etenee Caruna Espoon verkkoalueella. Säävarman sähköverkon osuus on Espoossa 86 prosenttia eli suurin osa verkosta on jo suojassa sään vaihteluiden aiheuttamilta ongelmilta, kuten pitkiltä sähkökatkoilta. Tulevaisuuden tarpeisiin rakentuva jakeluverkko kestää erinomaisesti Espoon kasvavan väestön ja lisääntyvien työpaikkojen nykyistä runsaamman sähkönkäytön. Suurjänniteverkossa (110 kV) kehitämme verkkoamme sähköistyvän liikenteen ja Espoon alueen sähkönkäytön kasvun mahdollistamiseksi.
Uutinen ·

Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu

Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Uutinen ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·