Uutishuone
Limit search
Caruna jakoi verkonrakennuskumppaneiden turvallisuuspalkinnot vuonna 2025 kymmenettä kertaa
Caruna palkitsee vuosittain turvallisuusasioissa ansioituneita kumppaneitaan, jotka ovat omalla toiminnallaan vahvistaneet oman yrityksensä turvallisuuskulttuuria tai rakentaneet uusia käytäntöjä, joilla turvallisuus pidetään luontevasti esillä jokapäiväisessä työssä.

Asiakaspalvelun aukiolo joulukuussa
Joulukuussa on muutama pyhäpäivä, jolloin asiakaspalvelumme on kiinni. Näinäkin päivinä Caruna Plus ja chat-robotti ovat apunasi kellon ympäri. Myös vikapalvelu päivystää normaalisti.
Muutoksia Carunan asiakaspalvelukanavissa 2.12.2024 alkaen
Carunan asiakaspalvelun henkilökohtainen chat-palvelu sulkeutuu 2.12.2024 alkaen. Jatkossa asiakkaitamme palvelee kuitenkin chatbot, joka auttaa löytämään oikeat sisällöt nettisivuillamme vuorokauden ympäri. Lisäksi digi- ja puhelinpalvelut ovat asiakkaan käytössä kuten aiemminkin.
Sähkön verkkopalvelun uudet sopimusehdot voimaan 1.12.2024 alkaen
Caruna Oy ja Caruna Espoo Oy ottavat käyttöön Energiateollisuus ry:n suosittelemat uudistetut yleiset sopimusehdot (verkkopalveluehdot VPE 2024) 1.12.2024 alkaen.
Caruna on ottanut sähköiset maksumuistutukset käyttöön
Mikäli laskusi jää maksamatta eräpäivän jälkeen, saat maksumuistutuksen samaan kanavaan, johon alkuperäinen lasku on lähetetty. Sähköinen maksumuistutus on nopea ja vaivaton tapa reagoida maksamattomaan laskuun. Samalla Caruna vähentää paperipostin määrää ja siirtää kirjeitä ympäristöystävällisempiin sähköisiin kanaviin.
Vaihda sähköiseen laskuun
Sähköinen lasku helpottaa arkea ja säästää luontoa! Sähköisen laskun saat kätevästi verkkopankkiin, OmaPostiin tai digipostipalvelu Kivraan. Alta löydät ohjeet käyttöön ottamiseksi. Lähetämme asiakkaille tekstiviestillä vinkin sähköisestä laskusta kesän ja syksyn aikana.
Carunan sähköverkon kehittämissuunnitelmat valmiina asiakkaiden kuulemista varten
Caruna järjestää asiakaskuulemisen molemmille verkkoyhtiöilleen, Caruna Espoo Oy ja Caruna Oy. Tavoitteena on kuulla asiakkaiden ja sidosryhmien mielipiteitä ja tarpeita sähköverkon kehittämisessä sekä varmistaa, että suunnitelma vastaa odotuksia. Kuulemiset ovat käynnissä 1.-31.5.2024.
Asiakaspalvelumme palveluajat juhlapyhinä 2024
Tarkista tästä asiakaspalvelun juhlapyhien aukioloajat.

Caruna on tarkastanut helikopterilla sähkölinjoja Pohjanmaalla - puiden poisto aloitetaan torstaina 30.11.2023
Sähkönjakelija Caruna on tarkastanut tänään helikopterilla sähkölinjoja Pohjanmaalla. Huomisesta 30.11. alkaen asentajat maastoutuvat linjojen alle, ja poistavat linjojen päälle kaatuneita puita. Puiden poistoa jatketaan loppuviikon ajan.
Otamme käyttöön digipostipalvelu Kivran
Lisäämme sähkönjakelulaskujen uudeksi toimituskanavaksi ilmaisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelun Kivran.
Sivutus