Uutishuone
Limit search
“Vastuullisuus on muutakin kuin ympäristöasioita”
Vastuullisuus on tärkeää jokaiselle Carunalla, mutta joidenkin työssä se on erityisessä asemassa. Tässä artikkelissa esittäytyy Lotta, jonka päätyötä on vastuullisuus. Kuinka vastuullisia me Lotan mielestä olemme?
Sähkönjakeluyhtiö Carunan liiketoiminta täyttää pääosin EU:n kestävän rahoituksen kriteerit
Caruna on toteuttanut arvion toimintojensa kestävyydestä koskien ilmastonmuutoksen hillitsemistä ja siihen sopeutumista. Arvion mukaan 99,7 % Carunan liikevaihdosta ja 99,1 % investoinneista on EU:n kestävän rahoituksen taksonomian mukaista. Arvio on tehty sähkönsiirto- ja jakelutoimialan arviointikriteerien mukaisesti. Apuna arvioinnissa oli vastuullisuuskonsultointiyhtiö Third Rock.
Caruna edelleen suurin veronmaksaja kaikista sähkönjakeluyhtiöistä
Caruna jatkaa edellisvuosien tapaan suurimpana yhteisöveron maksajana Suomen kaikista 77 sähkönjakeluyhtiöstä.
Historiallinen tammikuja ja muinaismuistoalueita – Sähköverkon rakentamisessa otetaan espoolaisille tärkeä ympäristö huomioon
Caruna rakentaa Espoossa kuuden kilometrin pituista maakaapelia Leppävaarasta Sinimäkeen turvaamaan kaupungin kasvavaa sähkönkulutusta. Kaapelin reitti kulkee Kilon kartanon läheisyydessä, joten rakennustyössä on otettu huomioon 1700-luvulta lähtien kartanon maisemissa seissyt tammikuja.
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Työtapaturmat ovat puolittuneet vuosina 2017-2021 - sähkötapaturmat eivät
Sähkönjakelija Carunan verkkoalueen työmailta kerätyt tapaturmatilastot ovat paljastaneet huolestuttavan suunnan. Vaikka työtapaturmat ovat vähentyneet huomattavasti, sähkötapaturmia sattuu edelleen eniten sähköalan ammattilaisille eikä näiden tapaturmien määrä ole vähentynyt. Carunan turvallisuusdata on nyt kerätty seif.fi -sivustolle, josta löytyvät turvallisuuspuutteisiin johtaneet syyt ja johtopäätökset.
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Kuntien ja Carunan yhteinen työllistämiskampanja toi kesätöitä yli 80 nuorelle ilmastolähettiläälle
Kunnat ja sähkönjakeluyhtiö Caruna toteuttivat toistamiseen Duunienergiaa-kampanjan, jolla työllistettiin kesätöihin 16–20-vuotiaita nuoria eri puolella Suomea. Kampanjan avulla luotiin kesätyömahdollisuuksia 85 nuorelle yli 30 kunnassa. Osana kampanjaa kesätyöntekijät jakoivat sosiaaliseen mediaan tietoa kuntien ja kuntalaisten ilmastoteoista.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Sivutus