Uutishuone

Limit search

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·

Kaapeloitu on ja silti sähköt poikki – mitä ihmettä!

Kun talvi ei koskaan oikein tullut eteläiseen Suomeen, aiheutui siitä monenlaista outoa. Normaalisti helmikuussa ei ole ollut tällaisia myrskyjä kuin nyt kolmena helmikuisena viikonloppuna oli – eivät ainakaan pitkään sähköjakeluhommissa työskennellet muista, että olisi ollut. Sähköt katkesivat ja joskus viankorjaus kesti pitkään. Miksi?
Artikkeli ·