Uutishuone
Limit search
Muutoksia Carunan asiakaspalvelukanavissa 2.12.2024 alkaen
Carunan asiakaspalvelun henkilökohtainen chat-palvelu sulkeutuu 2.12.2024 alkaen. Jatkossa asiakkaitamme palvelee kuitenkin chatbot, joka auttaa löytämään oikeat sisällöt nettisivuillamme vuorokauden ympäri. Lisäksi digi- ja puhelinpalvelut ovat asiakkaan käytössä kuten aiemminkin.
Sähkön verkkopalvelun uudet sopimusehdot voimaan 1.12.2024 alkaen
Caruna Oy ja Caruna Espoo Oy ottavat käyttöön Energiateollisuus ry:n suosittelemat uudistetut yleiset sopimusehdot (verkkopalveluehdot VPE 2024) 1.12.2024 alkaen.
Caruna on ottanut sähköiset maksumuistutukset käyttöön
Mikäli laskusi jää maksamatta eräpäivän jälkeen, saat maksumuistutuksen samaan kanavaan, johon alkuperäinen lasku on lähetetty. Sähköinen maksumuistutus on nopea ja vaivaton tapa reagoida maksamattomaan laskuun. Samalla Caruna vähentää paperipostin määrää ja siirtää kirjeitä ympäristöystävällisempiin sähköisiin kanaviin.
Rakennatko tai suunnitteletko rakentamista? Huomioithan myös sähköliittymän ja sähköverkon muutostyön toimitusajan
Sähköverkon rakentamista vaativien Carunan tilausten toimitusajat pitenevät keväästä 2024 alkaen. Toimithan hyvissä ajoin, kun tiedät tarvitsevasi sähköliittymän tai muita sähköverkon töitä.
Asiakaspalvelumme palveluajat juhlapyhinä 2024
Tarkista tästä asiakaspalvelun juhlapyhien aukioloajat.
Otamme käyttöön digipostipalvelu Kivran
Lisäämme sähkönjakelulaskujen uudeksi toimituskanavaksi ilmaisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelun Kivran.
Uusi palvelu Caruna Plussassa - Tarkastele liittymän vapaata kapasiteettia
Carunan henkilöasiakkaat voivat nyt tarkastella Caruna Plussassa omakotitalon tai vapaa-ajan asunnon sähköliittymän vapaata kapasiteettia. Vapaa kapasiteetti kertoo, kuinka paljon omalla sähköliittymällä on tilaa asiakkaan muuttuviin tarpeisiin, esimerkiksi sähköauton latauspiste kotiin.
Carunan asiakastyytyväisyys noussut uusille lukemille – kiitos asiakkaillemme!
Carunalaisten pitkäjänteinen työ asiakastyytyväisyyden ja -kokemuksen eteen kantaa hedelmää. Kiitos asiakkaillemme siitä, että olette lähettäneet kehitysehdotuksia sekä palautetta!
Vähennä paperipostia - ota sähköinen viestintä käyttöön
Kun olet aktivoinut sähköisen viestintäluvan, kerromme Carunan palveluista teksti- tai sähköpostiviestillä.
Barona aloittaa Carunan asiakaspalvelukumppanina
Barona on voittanut Carunan ulkoistetun asiakaspalvelun kilpailutuksen. Uusi sopimus on voimassa kolme vuotta ja jatkuu sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Barona toteuttaa Carunan asiakaspalvelutoimintoja ja kontaktienhallintapalvelun.
Sivutus