Uutishuone
Limit search
Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2.
Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2. Lisäksi itsepalvelukanava Caruna+ ei ole käytössä 9.-10.2. välisenä aikana ja asiakaspalvelu on suljettu 10.2.
Hei! Miten voimme auttaa?
Vaivattoman ja helpon asiakaspalvelun tarjoaminen on meille tärkeää – siksi olemme apunasi ympäri vuorokauden. Viime vuosina olemme tehneet paljon töitä digitaalisen asiakaspalvelun kehittämiseksi, ja tänä päivänä käytettävissäsi onkin monta sähköistä palvelukanavaa. Hoidetaan asiasi yhdessä kuntoon!
Puhelinpalvelumme oli osittain pois käytöstä - häiriö järjestelmässä
Tekniikka petti puhelinpalvelussamme tänään klo 9–13.
Historiallinen tammikuja ja muinaismuistoalueita – Sähköverkon rakentamisessa otetaan espoolaisille tärkeä ympäristö huomioon
Caruna rakentaa Espoossa kuuden kilometrin pituista maakaapelia Leppävaarasta Sinimäkeen turvaamaan kaupungin kasvavaa sähkönkulutusta. Kaapelin reitti kulkee Kilon kartanon läheisyydessä, joten rakennustyössä on otettu huomioon 1700-luvulta lähtien kartanon maisemissa seissyt tammikuja.
Sähköurakoitsijoille uusia palveluita: uudistunut yleistietolomake, itsepalvelukanava ja päivitetty verkkosivusto
Caruna on julkaissut asiakkaidensa sähköurakoitsijoille upouuden urakoitsijan itsepalvelun, Caruna Plussan, ja yleistietolomakkeen. Nettipalveluissa asiointi onnistuu kelloon katsomatta.
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Työtapaturmat ovat puolittuneet vuosina 2017-2021 - sähkötapaturmat eivät
Sähkönjakelija Carunan verkkoalueen työmailta kerätyt tapaturmatilastot ovat paljastaneet huolestuttavan suunnan. Vaikka työtapaturmat ovat vähentyneet huomattavasti, sähkötapaturmia sattuu edelleen eniten sähköalan ammattilaisille eikä näiden tapaturmien määrä ole vähentynyt. Carunan turvallisuusdata on nyt kerätty seif.fi -sivustolle, josta löytyvät turvallisuuspuutteisiin johtaneet syyt ja johtopäätökset.
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Sivutus