Uutishuone
Limit search
Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Caruna nykyaikaistaa lähes 50 000 asiakkaansa sähkönjakelua Espoon, Kauniaisten ja Kirkkonummen taajama-alueilla - kumppaniksi Netel Oy
Sähkönjakelija Caruna uudistaa kumppaneidensa kanssa Espoon, Kauniaisten ja Kirkkonummen taajama-alueiden sähkönjakelua vastaamaan nykyistä paremmin sähkönkäytön tulevaisuuden tarpeisiin. Vielä tämän syksyn aikana alkavaan, Lähikaapelihankkeen nimellä kulkevaan projektiin on juuri valittu kumppaniksi Netel Oy, jonka kanssa sähköverkkoa uudistetaan ja parannetaan seuraavan neljän vuoden ajan.
Projektipäälliköille vahvaa lisäosaamista koulutusyhteistyöllä - Carunan Projektiakatemia käynnistyy tänään
Kun rakennetaan tulevaisuudenkin tarpeet täyttävää sähköverkkoa, tarvitaan saumatonta yhteistyötä kaikkien hankkeessa työskentelevien kesken. Erityisen tärkeää on projektinjohto-osaaminen, johon nyt alkava valmennusohjelma antaa vahvistusta. Osallistujat ovat sähkönjakelija Carunan verkonrakennushankkeissa työskentelevien urakoitsijoiden projektipäällikköjä ja heidän carunalaisia yhteyshenkilöitään.
Siuntion, Lohjan ja Inkoon rakennushankkeet jatkuvat uuden kumppanin kanssa
Sähkönjakelija Carunan rakennushankkeisiin Siuntiossa, Lohjalla ja Inkoossa tuli valitettavaa viivettä, kun urakoitsijakumppanimme ajautui konkurssiin viime vuoden lopussa. Tämän seurauksena osa työmaista pysähtyi ja joidenkin työmaiden osalta jälkityöt seisahtuivat niin ikään. Carunalla on nyt uusi kumppani N3M Power Oy Ab, jonka kanssa työt käynnistetään välittömästi.
Caruna nopeuttaa urakoitsijoiden laskunmaksua elokuun loppuun
Koronaviruksen aiheuttama taloudellinen paine vaikuttaa myös Carunan toimitusketjun yrityksiin.
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sähkönjakelija Caruna tarjoaa henkilöasiakkailleen mahdollisuuden siirtää laskunmaksua kolme kuukautta ilman kuluja ja nopeuttaa laskujen maksua urakoitsijoille
Mahdollisuus maksuajan pidentämiseen koskee kaikkia Carunan yhteensä noin 600 000 henkilöasiakasta. Tällä toimenpiteellä Caruna haluaa osaltaan edesauttaa asiakkaitaan koronavirusepidemian aiheuttamien taloudellisten vaikutusten lieventämisessä.
Caruna huolehtii sähkönjakelusta myös poikkeustilanteissa
Otamme koronavirustilanteen vakavasti ja olemme jo toteuttaneet toimenpiteitä, jotta voimme turvata sähkönjakelun myös poikkeavissa olosuhteissa. Huolehdimme siitä, että sähköä siirretään asiakkaillemme ja mahdolliset viat korjataan.
Sivutus