Uutishuone
Limit search
Ettei vaan nyt kävisi mitään - rakentaminen vauhdittuu kesää kohti, joten on syytä muistaa muutama asia
Sähkönjakeluyhtiö Caruna kyseli huhtikuussa kansalaisilta sähköturvallisuuteen liittyviä asioita. Samassa yhteydessä kysyttiin myös tietävätkö kansalaiset, että sähkönjakeluyhtiöt tarjoavat ilmaisen kaapelinäytön ennen kaivuutöiden aloittamista? Tai tietävätkö, miten toimia sähkölinjalle kaatuneen puun kanssa?
Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2.
Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2. Lisäksi itsepalvelukanava Caruna+ ei ole käytössä 9.-10.2. välisenä aikana ja asiakaspalvelu on suljettu 10.2.
Hei! Miten voimme auttaa?
Vaivattoman ja helpon asiakaspalvelun tarjoaminen on meille tärkeää – siksi olemme apunasi ympäri vuorokauden. Viime vuosina olemme tehneet paljon töitä digitaalisen asiakaspalvelun kehittämiseksi, ja tänä päivänä käytettävissäsi onkin monta sähköistä palvelukanavaa. Hoidetaan asiasi yhdessä kuntoon!
Puhelinpalvelumme oli osittain pois käytöstä - häiriö järjestelmässä
Tekniikka petti puhelinpalvelussamme tänään klo 9–13.
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Sivutus