Uutishuone

Limit search

Hei! Miten voimme auttaa?

Vaivattoman ja helpon asiakaspalvelun tarjoaminen on meille tärkeää – siksi olemme apunasi ympäri vuorokauden. Viime vuosina olemme tehneet paljon töitä digitaalisen asiakaspalvelun kehittämiseksi, ja tänä päivänä käytettävissäsi onkin monta sähköistä palvelukanavaa. Hoidetaan asiasi yhdessä kuntoon!
Artikkeli · 09.02.2022 klo 15:00

Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri

Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Uutinen · 12.11.2020 klo 14:52