Uutishuone
Limit search
Otamme käyttöön digipostipalvelu Kivran
Lisäämme sähkönjakelulaskujen uudeksi toimituskanavaksi ilmaisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelun Kivran.
Uusi palvelu Caruna Plussassa - Tarkastele liittymän vapaata kapasiteettia
Carunan henkilöasiakkaat voivat nyt tarkastella Caruna Plussassa omakotitalon tai vapaa-ajan asunnon sähköliittymän vapaata kapasiteettia. Vapaa kapasiteetti kertoo, kuinka paljon omalla sähköliittymällä on tilaa asiakkaan muuttuviin tarpeisiin, esimerkiksi sähköauton latauspiste kotiin.
Carunan verkkoalueen uudiskohteisiin asennetaan uuden sukupolven sähkömittareita – mittari mahdollistaa kotiautomaatioliitännän
Caruna asentaa uuden sukupolven sähkömittareita verkkoalueensa uusiin kohteisiin toukokuusta 2023 alkaen. Uusi mittarityyppi tuo sähkönkulutuksen tai -tuotannon seurannan entistä tarkemmalle tasolle kotiautomaatioliitännän avulla. Muun muassa jotkin sähköautonlatausratkaisut voivat hyödyntää kotiautomaatioliitännän kautta saatavia tietoja.
Carunan asiakastyytyväisyys noussut uusille lukemille – kiitos asiakkaillemme!
Carunalaisten pitkäjänteinen työ asiakastyytyväisyyden ja -kokemuksen eteen kantaa hedelmää. Kiitos asiakkaillemme siitä, että olette lähettäneet kehitysehdotuksia sekä palautetta!
Vähennä paperipostia - ota sähköinen viestintä käyttöön
Kun olet aktivoinut sähköisen viestintäluvan, kerromme Carunan palveluista teksti- tai sähköpostiviestillä.
Kuljetusalan lakko ja tähän liittyvät tukitoimet viivästyttävät postinjakelua – vältä viivästykset siirtymällä sähköiseen laskutukseen
15.2.2023 alkanut Auto- ja kuljetusalan työntekijäliiton lakko sekä 16.2.2023 alkanut Posti- ja logistiikka-alan unionin lakko aiheuttavat häiriöitä postinjakeluun. Asiakas voi välttää sähkön siirtolaskujen jakeluviivästyksen siirtymällä sähköiseen laskutukseen.
Barona aloittaa Carunan asiakaspalvelukumppanina
Barona on voittanut Carunan ulkoistetun asiakaspalvelun kilpailutuksen. Uusi sopimus on voimassa kolme vuotta ja jatkuu sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Barona toteuttaa Carunan asiakaspalvelutoimintoja ja kontaktienhallintapalvelun.
Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Sivutus