Uutishuone
Limit search
Energiatehokkuus parantaa myös kilpailukykyä - Case Närpiön Vihannes
Närpiön Vihannes on viime vuosina investoinut uusiutuvaan energiaan sekä sähkönjakeluun ja -tuotantoon. Panostuksillaan osuuskunta pitää toimintansa kilpailukykyisenä ja toimii ympäristövastuustaan huolehtivana edelläkävijänä.
Uratarinat: Kalle päätyi muodin parista palvelumuotoilijaksi sähköalalle. Mikä yllättävässä toimialavaihdoksessa houkutteli?
Palvelumuotoilija työskentelee paremman asiakaskokemuksen eteen Carunan omassa kehitystiimissä.
Katsaus Caruna Plussaan - sähkönsiirtotuotteiden vertailu ei ole koskaan ollut helpompaa!
Tiesitkö, että voit vertailla ja vaihtaa sähkönsiirtotuotetta helposti Caruna Plus -palvelussamme? Optimoimalla siirtotuotteen juuri sinun kulutukseesi sopivaksi, saatat säästää sähkönsiirtolaskussasi!
Sähköä ja säästöä aurinkopaneeleilla – Mikko laittoi tuulemaan ja asensi 28 aurinkopaneelia
Hiekkatie mutkittelee kumpuilevasti Salon sydänmailla. Pienen matkan jälkeen paljastuu uutuuttaan hohtavat aurinkopaneelit konerakennuksen katolta. Olemme tulleet salolaiseen idylliin, suorastaan rauhan tyyssijaan ja erittäin otolliseen paikkaan tuottaa aurinkosähköä.
Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa
Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Carunan 23 kesätyöntekijää aloittavat tänä vuonna työnsä poikkeusoloissa
Kesätyöntekijöiden saapuminen toimistolle on aina varma merkki lähestyvästä suvesta, niin myös vuonna 2020. Tällä kertaa Carunan kausityöntekijät tosin aloittavat taipaleensa koronaviruksen ja maailmanlaajuisten poikkeusolosuhteiden vuoksi kotitoimistoilta.
Koeponnistus työmaalla – käyttäjät ja kehittäjät hiovat uusia työkaluja yhdessä
Järjestimme innovaatiohaasteen, jossa etsimme ratkaisuja maakaapeleiden sijaintitietojen tallennuksen sekä tiedon digitalisoinnin nykyaikaistamiseksi. Nyt yhteistyö voittajajoukkueiden kanssa on edennyt pilottikokeiluiksi ja prototyyppejä on päästy testaamaan tositoimissa työmailla.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Turvallisuuskulttuuri muuttuu teko kerrallaan
Kun työmaalla sattuu inhimillinen virhe, jossa turvallisuus vaarantuu, miten ottaa asia puheeksi? Carunan uudet turvallisuusvalmentajat vievät turvallisuusajattelua ja puheeksiottamisen taitoa organisaatiossa eteenpäin. Carunalla ihmisten turvallisuus asetetaan aina etusijalle. Kaikilla on oikeus päästä ehjänä kotiin.