Uutishuone
Limit search
Energiatehokkuus parantaa myös kilpailukykyä - Case Närpiön Vihannes
Närpiön Vihannes on viime vuosina investoinut uusiutuvaan energiaan sekä sähkönjakeluun ja -tuotantoon. Panostuksillaan osuuskunta pitää toimintansa kilpailukykyisenä ja toimii ympäristövastuustaan huolehtivana edelläkävijänä.
Niiaako puu sähkölinjalle? Caruna+ on kätevin tapa ilmoittaa viasta
Jos puu niiaa sähkölinjalle tai katkoo sähköt kaatuessaan, kannattaa napata kännykkä käteen. Caruna Plussan avulla voit tehdä vikailmoituksen näppärästi heti vikapaikan havaittuasi.
Uratarinat: Kalle päätyi muodin parista palvelumuotoilijaksi sähköalalle. Mikä yllättävässä toimialavaihdoksessa houkutteli?
Palvelumuotoilija työskentelee paremman asiakaskokemuksen eteen Carunan omassa kehitystiimissä.
Mökkiläisen muistilista talven varalle
Mökin valmisteleminen talven varalle on tärkeä syystoimenpide ja puuhaa sen parissa riittää. Huolellisella ennakoinnilla mökki voi säästyä kosteusvaurioilta ja putkirikoilta. Mökkilaisten muistilistalla kesäpaikan saa laitettua talvikuntoon ja ennaltaehkäistyä monia vahinkoja.
Sähköä ja säästöä aurinkopaneeleilla – Mikko laittoi tuulemaan ja asensi 28 aurinkopaneelia
Hiekkatie mutkittelee kumpuilevasti Salon sydänmailla. Pienen matkan jälkeen paljastuu uutuuttaan hohtavat aurinkopaneelit konerakennuksen katolta. Olemme tulleet salolaiseen idylliin, suorastaan rauhan tyyssijaan ja erittäin otolliseen paikkaan tuottaa aurinkosähköä.
Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa
Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Koeponnistus työmaalla – käyttäjät ja kehittäjät hiovat uusia työkaluja yhdessä
Järjestimme innovaatiohaasteen, jossa etsimme ratkaisuja maakaapeleiden sijaintitietojen tallennuksen sekä tiedon digitalisoinnin nykyaikaistamiseksi. Nyt yhteistyö voittajajoukkueiden kanssa on edennyt pilottikokeiluiksi ja prototyyppejä on päästy testaamaan tositoimissa työmailla.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.