Uutishuone

Limit search

"Kiitos, että olette olemassa!"

Lämmin kesäkuinen lauantai ja Tammisaaren vierasvenesatama, ilmassa on ensi-iltamaista jännitystä. Meripelastajien henkilökunta luotsaa kutsuvieraita ja muita tapahtumaa seuraamaan tulleita. Sataman leppeän tuulen aallokossa keikkuu meripelastajien upouusi pelastusalus. Tänään hän saa nimensä.
Artikkeli · 28.07.2021 klo 18:46

“Carunalla asioita tehdään yhdessä”

Noora Kärki on työskennellyt Carunalla vuodesta 2015 asti. Hän on edennyt vuosien varrella asiakaspalvelijasta prosessipäälliköksi. Mikä on saanut hänet jäämään yhtiöön?
Artikkeli · 02.07.2021 klo 08:19

Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa

Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Artikkeli · 28.07.2020 klo 12:52

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli · 17.04.2020 klo 14:03

Miksi kahvit on keittämättä? Havainnointipalvelu HOWZ tuo turvaa ikäihmisten ja heidän läheistensä arkeen

Mummolla on tarkat rutiinit. Aamu ei lähde käyntiin ilman kahvia, ja iltapäiväkahvit juodaan tasan kello 14 - satoi tai paistoi. Jos kahvinkeitin ei mene päälle, saattaa se olla merkki siitä, että jokin on vialla. Kuusamossa on nyt mahdollista kokeilla uutta havainnointijärjestelmää, joka kertoo lähiomaisille, että mummo liikkuu kotona tavalliseen tapaansa ja että kahvipannu lämpenee. Mummolla on siis kaikki hyvin.
Artikkeli · 17.04.2020 klo 13:26