Uutishuone

Limit search

Säästääkö sähköjen katkaisu pääkytkimestä sähkölaskussa?

Carunalla on huomattu, että asiakkaat katkaisevat yhä useammin sähköt pääkytkimestä. Tämän seurauksena yhteys mittariin katkeaa eivätkä muun muassa kulutustiedot ja mittarin rekisteröimät tapahtumat – kuten tiedot sähkökatkoista – välity Carunalle. Sähkölaskussa tämä ei säästä.
Artikkeli ·
Älä katkaise sähköjä pääkytkimestä

Sähkölämmittäjän on helppo ajoittaa sähkönkäyttöä kuormanohjauksella

Carunalla on maksuton palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat ajoittaa helposti, milloin he käyttävät sähköä kiinteistön ja veden lämmittämiseen. Palvelu on hyödyllinen etenkin sähkölämmittäjälle, joka ostaa sähköä pörssihinnalla. Palvelun avulla sähkölämmittäjä saa ajoitettua lämmityksen yön edullisille tunneille. 
Artikkeli ·

"Kiitos, että olette olemassa!"

Lämmin kesäkuinen lauantai ja Tammisaaren vierasvenesatama, ilmassa on ensi-iltamaista jännitystä. Meripelastajien henkilökunta luotsaa kutsuvieraita ja muita tapahtumaa seuraamaan tulleita. Sataman leppeän tuulen aallokossa keikkuu meripelastajien upouusi pelastusalus. Tänään hän saa nimensä.
Artikkeli ·

“Carunalla asioita tehdään yhdessä”

Noora Kärki on työskennellyt Carunalla vuodesta 2015 asti. Hän on edennyt vuosien varrella asiakaspalvelijasta prosessipäälliköksi. Mikä on saanut hänet jäämään yhtiöön?
Artikkeli ·

Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa

Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Artikkeli ·

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli ·

Miksi kahvit on keittämättä? Havainnointipalvelu HOWZ tuo turvaa ikäihmisten ja heidän läheistensä arkeen

Mummolla on tarkat rutiinit. Aamu ei lähde käyntiin ilman kahvia, ja iltapäiväkahvit juodaan tasan kello 14 - satoi tai paistoi. Jos kahvinkeitin ei mene päälle, saattaa se olla merkki siitä, että jokin on vialla. Kuusamossa on nyt mahdollista kokeilla uutta havainnointijärjestelmää, joka kertoo lähiomaisille, että mummo liikkuu kotona tavalliseen tapaansa ja että kahvipannu lämpenee. Mummolla on siis kaikki hyvin.
Artikkeli ·