Uutishuone
Limit search
Voiko 800 sähköautoa ladata samaan aikaan? Muutaman vuoden kuluttua Keilaniemeen valmistuvassa pysäköintilaitoksessa voi
Keilaniemi on Espoon toimistorakennusten keidas. Muutaman vuoden kuluttua Keilaniemeen saapuminen omalla autolla helpottuu, kun YIT:n rakentama 1 600 paikkainen pysäköintilaitos otetaan käyttöön. Halliin on suunnitteilla 800 sähköauton latauspistettä.
Kohonnut sähkön hinta ei vaikuta sähköautojen suosioon – Carunan verkkoalueella sähköautoja ensirekisteröitiin eniten Espoossa, Hyvinkäällä ja Kirkkonummella
Sähköautojen suosio jatkaa kasvuaan, vaikka sähkön riittävyys ja hinta huolestuttavat suomalaisia. Huolimatta sähköautoilun kallistumisesta on sähkö edelleen bensaa ja dieseliä edullisempi vaihtoehto.
Nuoren muuttajan muistilista eli näin saat sähköt omaan kotiin
Ensimmäistä kertaa omaan kotiin! Samassa paketissa tulevat sekä vapaus että vastuu. Kun muutat uuteen kotiin, vaikka vuokrallekin, sähköasiat ovat sinun vastuullasi.
Uratarinat: Kalle päätyi muodin parista palvelumuotoilijaksi sähköalalle. Mikä yllättävässä toimialavaihdoksessa houkutteli?
Palvelumuotoilija työskentelee paremman asiakaskokemuksen eteen Carunan omassa kehitystiimissä.
Mökkiläisen muistilista talven varalle
Mökin valmisteleminen talven varalle on tärkeä syystoimenpide ja puuhaa sen parissa riittää. Huolellisella ennakoinnilla mökki voi säästyä kosteusvaurioilta ja putkirikoilta. Mökkilaisten muistilistalla kesäpaikan saa laitettua talvikuntoon ja ennaltaehkäistyä monia vahinkoja.
Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa
Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Koeponnistus työmaalla – käyttäjät ja kehittäjät hiovat uusia työkaluja yhdessä
Järjestimme innovaatiohaasteen, jossa etsimme ratkaisuja maakaapeleiden sijaintitietojen tallennuksen sekä tiedon digitalisoinnin nykyaikaistamiseksi. Nyt yhteistyö voittajajoukkueiden kanssa on edennyt pilottikokeiluiksi ja prototyyppejä on päästy testaamaan tositoimissa työmailla.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.