Uutishuone
Limit search
Sähköurakoitsijoille uusia palveluita: uudistunut yleistietolomake, itsepalvelukanava ja päivitetty verkkosivusto
Caruna on julkaissut asiakkaidensa sähköurakoitsijoille upouuden urakoitsijan itsepalvelun, Caruna Plussan, ja yleistietolomakkeen. Nettipalveluissa asiointi onnistuu kelloon katsomatta.
Caruna on valmiina pientuotannon netotukseen
Valtioneuvoston uudessa asetusmuutoksessa sallitaan pientuotannon ja kulutuksen tunnin sisäinen netotus. Se tarkoittaa, että Caruna automaattisesti hyvittää tunnin aikana käyttämättä jääneen tuotannon pientuottajan siirtolaskulla.
Sari ja Johanna vaihtoivat ekologiseen e-laskuun ja voittivat e-Jopot
Rohkaisimme asiakkaitamme ottamaan ekologisen e-laskun käyttöön 31.10. mennessä. Houkutusta lisäsi arvonta, jossa oli mahdollisuus voittaa e-Jopo, jolla huristella ketterästi ja ympäristöystävällisesti. Tiesitkö muuten, että kaikki e-Jopot valmistetaan Helkaman tehtaalla Hangossa!
Kutsu päättäjäwebinaariin: Älyverkoilla kohti nollaa – voiko matalahiilinen tulevaisuus kadota?
Onko matalahiilistä yhteiskuntaa ilman sähköä? Suomella on kunnianhimoinen tavoite olla hiilineutraali vuoteen 2035 mennessä. Tavoite vaatii voimakkaita toimia kansalaisilta, kunnilta, yrityksiltä. Energiayhtiöiden rooli on keskeinen vai onko se?
Caruna nopeuttaa urakoitsijoiden laskunmaksua elokuun loppuun
Koronaviruksen aiheuttama taloudellinen paine vaikuttaa myös Carunan toimitusketjun yrityksiin.
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Säänkestävä kehitys turvaa asiakkaiden sujuvan arjen
Vuoden 1982 Mauri-myrsky on jäänyt mieleeni: olin ulkoilemassa ystäväni kanssa, kun yhtäkkiä valtavia puita alkoi kaatua ympäriltämme. Tilanne oli pelottava ja tuntui, että tempautuisimme tuulen mukaan. Maurin jälkeen on ollut monta muuta myrskyä, ja työssäni olen edelleen valppaana myrskyjen iskiessä. Saavatko asiakkaat nopeasti apua vikatilanteissa ja kuinka hyvin pystymme vastaamaan asiakasodotuksiin kriisitilanteissa?