Uutishuone

Limit search

Tulevaisuus tarvitsee rohkeita organisaatioita

Nykymaailman jatkuvien muutosten, kasvavan epävarmuuden ja ennakoimattomienkin yllätysten keskellä menestyminen vaatii yrityksiltä edelläkävijyyttä, nopeaa reagointikykyä ja joustavuutta. Laivan kurssia on pystyttävä muuttamaan ja purjeita reivaamaan aina tuulen kääntyessä. Joskus on uskallettava ottaa suunta kohti tuntematonta, uskoa omaan päämäärään ja luottaa siihen, että miehistön osaaminen sekä yhteishenki kantaa vaikeimmissakin paikoissa. Myös silloin, kun eteen tulee yllätyksiä. Muutoksen ja epävarmuuden aikoina tarvitaan rohkeita organisaatioita ja rohkeaa johtamista. Ilman näitä ei ole edelläkävijyyttä, reagointikykyä tai joustavuutta.
Blogi · 24.09.2020 klo 13:42

Turvallisuuskulttuuri muuttuu teko kerrallaan

Kun työmaalla sattuu inhimillinen virhe, jossa turvallisuus vaarantuu, miten ottaa asia puheeksi? Carunan uudet turvallisuusvalmentajat vievät turvallisuusajattelua ja puheeksiottamisen taitoa organisaatiossa eteenpäin. Carunalla ihmisten turvallisuus asetetaan aina etusijalle. Kaikilla on oikeus päästä ehjänä kotiin.
Artikkeli · 04.03.2020 klo 12:36

Caruna aloittaa säänkestävän markkinointikampanjan

Sähkönjakeluyhtiö Caruna aloittaa Säänkestävää kehitystä -markkinointikampanjan. Kampanjassa hyödynnetään muun muassa reaaliaikaisiin säätietoihin perustuvaa mainontaa. Tavoitteena on lisätä Carunan palvelujen tunnettuutta, ohjata asiakkaita uusien, digitaalisten palvelukanavien käyttäjiksi sekä kertoa, miten asiakkaan arki on turvattu säänkestävällä kehityksellä.
Mediatiedote · 03.02.2020 klo 09:38

Säänkestävä kehitys turvaa asiakkaiden sujuvan arjen

Vuoden 1982 Mauri-myrsky on jäänyt mieleeni: olin ulkoilemassa ystäväni kanssa, kun yhtäkkiä valtavia puita alkoi kaatua ympäriltämme. Tilanne oli pelottava ja tuntui, että tempautuisimme tuulen mukaan. Maurin jälkeen on ollut monta muuta myrskyä, ja työssäni olen edelleen valppaana myrskyjen iskiessä. Saavatko asiakkaat nopeasti apua vikatilanteissa ja kuinka hyvin pystymme vastaamaan asiakasodotuksiin kriisitilanteissa?
Blogi · 31.01.2020 klo 15:44