Uutishuone
Limit search
Tilasitko meiltä sähköliittymän? Nyt voit seurata sähköliittymän matkaa Caruna Plussassa!
Julkaisimme juuri Caruna Plussan nettiversioon palvelun, jossa asiakas voi seurata sähköliittymätilauksensa etenemistä reaaliajassa. Tilausseuranta-palvelun avulla asiakas saa ajantasaista tietoa sähköliittymän rakentamisesta ja sen monista vaiheista automaattisesti.
Bensalenkkarista sähköautoilijaksi
Naputtelen tietokonettani työpisteeni äärellä, kun kaveriporukka tulee yllättäen paikalle ja ilmoittaa polttareideni alkaneen. Kiiltävä Tesla Model S odottaa toimiston parkkipaikalla. Edessä oli unohtumaton viikonloppu, joka muutti suhteeni sähköautoihin.
Carunan henkilöstöparkki muuntautuu sähköautojen Lataustaivaaksi toimistoaikojen ulkopuolella
Carunan toimiston parkkipaikalle on asennettu yhteensä 40 sähköautojen latauspistettä työntekijöiden käyttöön. Nyt lähialueen sähköautoilijat toivotetaan myös tervetulleeksi arki-iltaisin ja viikonloppuisin. Latauspisteiden sujuvan yhteiskäytön mahdollistaa eParking-sovellus.
Koeponnistus työmaalla – käyttäjät ja kehittäjät hiovat uusia työkaluja yhdessä
Järjestimme innovaatiohaasteen, jossa etsimme ratkaisuja maakaapeleiden sijaintitietojen tallennuksen sekä tiedon digitalisoinnin nykyaikaistamiseksi. Nyt yhteistyö voittajajoukkueiden kanssa on edennyt pilottikokeiluiksi ja prototyyppejä on päästy testaamaan tositoimissa työmailla.
Caruna aloittaa säänkestävän markkinointikampanjan
Sähkönjakeluyhtiö Caruna aloittaa Säänkestävää kehitystä -markkinointikampanjan. Kampanjassa hyödynnetään muun muassa reaaliaikaisiin säätietoihin perustuvaa mainontaa. Tavoitteena on lisätä Carunan palvelujen tunnettuutta, ohjata asiakkaita uusien, digitaalisten palvelukanavien käyttäjiksi sekä kertoa, miten asiakkaan arki on turvattu säänkestävällä kehityksellä.
Säänkestävä kehitys turvaa asiakkaiden sujuvan arjen
Vuoden 1982 Mauri-myrsky on jäänyt mieleeni: olin ulkoilemassa ystäväni kanssa, kun yhtäkkiä valtavia puita alkoi kaatua ympäriltämme. Tilanne oli pelottava ja tuntui, että tempautuisimme tuulen mukaan. Maurin jälkeen on ollut monta muuta myrskyä, ja työssäni olen edelleen valppaana myrskyjen iskiessä. Saavatko asiakkaat nopeasti apua vikatilanteissa ja kuinka hyvin pystymme vastaamaan asiakasodotuksiin kriisitilanteissa?