Uutishuone
Limit search
Caruna aloittaa säänkestävän markkinointikampanjan
Sähkönjakeluyhtiö Caruna aloittaa Säänkestävää kehitystä -markkinointikampanjan. Kampanjassa hyödynnetään muun muassa reaaliaikaisiin säätietoihin perustuvaa mainontaa. Tavoitteena on lisätä Carunan palvelujen tunnettuutta, ohjata asiakkaita uusien, digitaalisten palvelukanavien käyttäjiksi sekä kertoa, miten asiakkaan arki on turvattu säänkestävällä kehityksellä.
Säänkestävä kehitys turvaa asiakkaiden sujuvan arjen
Vuoden 1982 Mauri-myrsky on jäänyt mieleeni: olin ulkoilemassa ystäväni kanssa, kun yhtäkkiä valtavia puita alkoi kaatua ympäriltämme. Tilanne oli pelottava ja tuntui, että tempautuisimme tuulen mukaan. Maurin jälkeen on ollut monta muuta myrskyä, ja työssäni olen edelleen valppaana myrskyjen iskiessä. Saavatko asiakkaat nopeasti apua vikatilanteissa ja kuinka hyvin pystymme vastaamaan asiakasodotuksiin kriisitilanteissa?
Hyvistä turvallisuussuorituksista palkittiin tänään Carunalla
Carunan turvallisuuspalkinnot ojennettiin tänään Netel Oy:lle, N3M Oy:lle ja Jaki-Matik Oy:lle. Viidettä kertaa jaettavien palkintojen myöntämisperusteissa painotettiin luotettavaa kumppanuutta ja esimerkillisiä turvallisuuteen liittyviä yksilösuorituksia.
Hatunnosto työturvallisuudesta Carunan verkkoalueen kunnille
Turvallisuus on Carunalla joukkuelaji. Emme tyydy siihen, että täytämme lain kirjaimen, vaan haluamme tehdä enemmän. Siispä olemme turvallisuuskouluttaneet viimeisen puolentoistavuoden aikana verkkoalueemme 51 kunnassa lähes 700 kunnan ja heidän yhteistyökumppaneidensa työntekijää.