Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2.

Häiriötiedote
Energiaseuranta ja sopimustiedot eivät ole ajan tasalla Caruna Plussassa 8.-21.2. Lisäksi itsepalvelukanava Caruna+ ei ole käytössä 9.-10.2. välisenä aikana ja asiakaspalvelu on suljettu 10.2.

Valmistaudumme energia-alan yhteisen tiedonvaihtojärjestelmän, datahubin käyttöönottoon. Sen vuoksi Caruna Plussan tiedot sähkönkulutuksesta ja omista sopimuksista eivät ole ajantasaisia 8.2. alkaen. 

Sähkönkulutustiedot eivät päivity palveluun 8.2. alkaen ja täydentyvät jälleen viikolla 8. Lisäksi jos muutat 8.-21.2. välisenä aikana, niin verkkosopimuksesi alkamisen tai päättymisen tiedot päivittyvät palveluun viikon 8 alussa.

Lisätietoa saat asiakaspalvelustamme chatin kautta. Asiakaspalvelijamme eivät ole paikalla chatissa 10.2., jolloin päivitämme asiakastietojärjestelmäämme. Lisätietoja alla näkyvästä uutislinkistä.

Pahoittelemme puutteellisia tietoja, palvelemme sinua jälleen pian!

Poikkeuksia aukioloajoissamme ja palveluissamme helmikuussa - valmistaudumme datahubin käyttöönottoon

Lue lisää