Uutishuone
Limit search
Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Noora Neilimo-Kontio nimitetty Carunan johtoryhmän jäseneksi
Kauppatieteiden maisteri, Carunan regulaatio- ja strategiajohtaja, Noora Neilimo-Kontio on nimitetty Carunan johtoryhmän jäseneksi 12.3.2020 alkaen. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Tomi Yli-Kyynylle.
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sähkönjakelija Caruna tarjoaa henkilöasiakkailleen mahdollisuuden siirtää laskunmaksua kolme kuukautta ilman kuluja ja nopeuttaa laskujen maksua urakoitsijoille
Mahdollisuus maksuajan pidentämiseen koskee kaikkia Carunan yhteensä noin 600 000 henkilöasiakasta. Tällä toimenpiteellä Caruna haluaa osaltaan edesauttaa asiakkaitaan koronavirusepidemian aiheuttamien taloudellisten vaikutusten lieventämisessä.
Caruna huolehtii sähkönjakelusta myös poikkeustilanteissa
Otamme koronavirustilanteen vakavasti ja olemme jo toteuttaneet toimenpiteitä, jotta voimme turvata sähkönjakelun myös poikkeavissa olosuhteissa. Huolehdimme siitä, että sähköä siirretään asiakkaillemme ja mahdolliset viat korjataan.
Helpota työtaakkaasi ja hoida sähköasiat jonottamatta netissä!
Carunan sähköinen itsepalvelu Caruna Plus auttaa sinua hoitamaan sähköasiasi juuri sinulle sopivimpana hetkenä.