Uutishuone
Limit search
Kuusamossa, Taivalkoskella ja Pudasjärvellä tarkastettiin sähköverkkojen kuntoa
Vaikka sähköverkot seisovat paikallaan, niiden kunnossapito ja valvominen on jatkuvaa työtä. Carunan jakeluverkkojen kunto tarkastetaan vuosittain. Viime viikolla tehtiin tarkastuksia Pohjois-Pohjanmaalla.
Uratarinat: Kalle päätyi muodin parista palvelumuotoilijaksi sähköalalle. Mikä yllättävässä toimialavaihdoksessa houkutteli?
Palvelumuotoilija työskentelee paremman asiakaskokemuksen eteen Carunan omassa kehitystiimissä.
Katsaus Caruna Plussaan - sähkönsiirtotuotteiden vertailu ei ole koskaan ollut helpompaa!
Tiesitkö, että voit vertailla ja vaihtaa sähkönsiirtotuotetta helposti Caruna Plus -palvelussamme? Optimoimalla siirtotuotteen juuri sinun kulutukseesi sopivaksi, saatat säästää sähkönsiirtolaskussasi!
Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa
Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Koeponnistus työmaalla – käyttäjät ja kehittäjät hiovat uusia työkaluja yhdessä
Järjestimme innovaatiohaasteen, jossa etsimme ratkaisuja maakaapeleiden sijaintitietojen tallennuksen sekä tiedon digitalisoinnin nykyaikaistamiseksi. Nyt yhteistyö voittajajoukkueiden kanssa on edennyt pilottikokeiluiksi ja prototyyppejä on päästy testaamaan tositoimissa työmailla.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.