Uutishuone
Limit search
Otamme käyttöön digipostipalvelu Kivran
Lisäämme sähkönjakelulaskujen uudeksi toimituskanavaksi ilmaisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelun Kivran.
Lohjalaisen tuotantolaitoksen hiilidioksidipäästöt pienenivät rutkasti - yhä useampi yritys sähköistyy
Monet teollisuuslaitokset siirtyvät tällä hetkellä öljylämmityksestä sähkölämmitykseen. Sähkönjakeluyhtiölle yhteiskunnan sähköistyminen näkyy ennen kaikkea liittymäkokojen kasvussa, kun vanhan sähköliittymän kapasiteetti ei enää riitä.
Uusi palvelu Caruna Plussassa - Tarkastele liittymän vapaata kapasiteettia
Carunan henkilöasiakkaat voivat nyt tarkastella Caruna Plussassa omakotitalon tai vapaa-ajan asunnon sähköliittymän vapaata kapasiteettia. Vapaa kapasiteetti kertoo, kuinka paljon omalla sähköliittymällä on tilaa asiakkaan muuttuviin tarpeisiin, esimerkiksi sähköauton latauspiste kotiin.
Toinen osa hinnankorotuksesta voimaan Caruna Oy:ssä 1.8.2023 alkaen
Koska kustannusnousu on jatkunut, Caruna toteuttaa ennakoidun hinnankorotuksen toisen erän 1.8.2023 alkaen Caruna Oy:ssä. Hinnankorotus jaettiin kahteen osaan, jotta korotusten vaikutuksia asiakkaisiin voitiin lieventää etenkin ajatellen talviajan korkeita energiakustannuksia. Ensimmäinen osa hinnankorotuksesta tuli voimaan 1.1.2023.
“Seuraava buumi ovat akut” - yritykset miettivät aiempaa enemmän energiaratkaisujaan
Viime talven puhe energiakriisistä ja sähköpulasta on saanut monet kunnat ja yritykset pohtimaan sähkönkäyttöään. Sähkönjakeluyhtiö Caruna rakensi sähköliittymän tuusulalaiselle logistiikkahallille, jossa on 2,5 megawatin akku, omat aurinkopaneelit sekä latausratkaisuja sähkörekoille.
Sähköhuijarit kaupittelevat sähkökeskusten uusimisia – varo kaupustelijoita väärällä asialla!
Carunan tietoon on kantautunut, että verkkoalueellamme Etelä-Pohjanmaalla on liikkunut henkilöitä, jotka kaupittelevat sähkökeskusten uusimisia. Huijaukset ovat kohdistuneet vanhemmissa omakotitaloissa asuviin iäkkäisiin ihmisiin. Caruna pyytää suhtautumaan kaupustelijoihin erittäin varovaisesti.
Carunan asiakastyytyväisyys noussut uusille lukemille – kiitos asiakkaillemme!
Carunalaisten pitkäjänteinen työ asiakastyytyväisyyden ja -kokemuksen eteen kantaa hedelmää. Kiitos asiakkaillemme siitä, että olette lähettäneet kehitysehdotuksia sekä palautetta!
Vähennä paperipostia - ota sähköinen viestintä käyttöön
Kun olet aktivoinut sähköisen viestintäluvan, kerromme Carunan palveluista teksti- tai sähköpostiviestillä.
Säästääkö sähköjen katkaisu pääkytkimestä sähkölaskussa?
Carunalla on huomattu, että asiakkaat katkaisevat yhä useammin sähköt pääkytkimestä. Tämän seurauksena yhteys mittariin katkeaa eivätkä muun muassa kulutustiedot ja mittarin rekisteröimät tapahtumat – kuten tiedot sähkökatkoista – välity Carunalle. Sähkölaskussa tämä ei säästä.
Barona aloittaa Carunan asiakaspalvelukumppanina
Barona on voittanut Carunan ulkoistetun asiakaspalvelun kilpailutuksen. Uusi sopimus on voimassa kolme vuotta ja jatkuu sen jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Barona toteuttaa Carunan asiakaspalvelutoimintoja ja kontaktienhallintapalvelun.
Sivutus