Uutishuone
Limit search
Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Anna mahdollisuus -hyväntekeväisyyskampanja käynnissä syyskuussa
Caruna on jälleen mukana Hope ry:n ja miesten salibandyn MM2020-kisakumppanien Anna mahdollisuus -kampanjassa. Tavoitteena on tuoda harrastamisen iloa vähävaraisten perheiden lapsille ja ehkäistä eriarvoisuutta.
Sähkönjakeluyhtiö Caruna ja kunnat palkkaavat yhteistyössä nuoria kesätöihin kuntiin
Caruna haluaa tukea haastavana pandemia-aikana verkkoalueensa kuntia ja auttaa niitä palkkaamaan 16–20-vuotiaita nuoria kuntiin kesätöihin. Jokainen Duunienergiaa-kampanjassa mukana oleva kunta saa tähän tarkoitukseen 4 000 euroa. Tällä hetkellä jo 29 kuntaa eri puolilla Suomea on ilmoittautunut mukaan kampanjaan. Etelä-Pohjanmaalla sijaitseva Isojoen kunta lähti ensimmäisenä mukana kampanjaan.
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Miksi kahvit on keittämättä? Havainnointipalvelu HOWZ tuo turvaa ikäihmisten ja heidän läheistensä arkeen
Mummolla on tarkat rutiinit. Aamu ei lähde käyntiin ilman kahvia, ja iltapäiväkahvit juodaan tasan kello 14 - satoi tai paistoi. Jos kahvinkeitin ei mene päälle, saattaa se olla merkki siitä, että jokin on vialla. Kuusamossa on nyt mahdollista kokeilla uutta havainnointijärjestelmää, joka kertoo lähiomaisille, että mummo liikkuu kotona tavalliseen tapaansa ja että kahvipannu lämpenee. Mummolla on siis kaikki hyvin.
Carunalle oma kummivanhus - työtä nuorelle, ystävä vanhukselle
Caruna osallistuu vanhuspalveluyritys Gubben onnellinen vanhuus -kummitoimintaan. Kummitoiminnan avulla autetaan yksinäisiä vanhuksia ja työllistetään nuoria merkityksellisen työn pariin.
Caruna mukaan Pelastakaa Lapset ry:n Ruokaa ja tukea -kampanjaan
Sähkönjakeluyhtiö Caruna osallistuu Pelastakaa Lapset ry:n vähävaraisille perheille tarkoitettuun kampanjaan, jossa lapsiperheille jaetaan muun muassa lahjakortteja ruokakauppoihin. Lahjakortilla perhe saa ruoka-apua, joka auttaa konkreettisesti vaikeimman hetken yli.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sähkönjakelija Caruna tarjoaa henkilöasiakkailleen mahdollisuuden siirtää laskunmaksua kolme kuukautta ilman kuluja ja nopeuttaa laskujen maksua urakoitsijoille
Mahdollisuus maksuajan pidentämiseen koskee kaikkia Carunan yhteensä noin 600 000 henkilöasiakasta. Tällä toimenpiteellä Caruna haluaa osaltaan edesauttaa asiakkaitaan koronavirusepidemian aiheuttamien taloudellisten vaikutusten lieventämisessä.
Sivutus