Uutishuone
Limit search
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Talojen purkaminen sähköt päällä on hengenvaarallista
Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) tiedotti maaliskuun alussa, että viraston tietoon on tullut tapauksia, joissa vanhoja taloja on purettu sähköjen ollessa päällä. Tukes varoittaa tällaisesta hengenvaarallisesta toiminnasta.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
Mökki talviteloilta - mökkiläisen muistilista
Mökkikausi kannattaa aloittaa tarkastuskierroksella. Kokosimme sinulle muistilistan tehtävistä asioista, jotta voit avata kesäkauden rauhallisin mielin.