Uutishuone
Limit search
“Työntekijälle on annettava mahdollisuus toimia oikein ja turvallisesti”
Carunalla järjestettiin marraskuussa 2021 suuri turvallisuuskampanja, jonka yhteydessä Carunan HSEQ-päällikkö Arsi Näkki esitteli suojavarusteita Duudsonien Jarpin Instagram-livessä. Suojavarusteet ovat yksinkertaisia: turvakenkiä ja suojalaseja. Miksi tällaisista asioista täytyy edelleen tehdä iso kampanja? Tässä artikkelissa Näkki kertoo, millaista on johtaa turvallisuutta energiayhtiössä.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
Haluamme olla työturvallisuuden suunnannäyttäjä myös tulevaisuudessa
Vuonna 2020 turvallisuustyössämme korostuivat uudenlaisen turvallisuuskulttuurin rakentaminen sekä sähkötöiden turvallisuuden kehittäminen.
Lapsille sähköturvallisempi koulumatka myös Kauniaisissa
Pilottihankkeessaan Caruna asentaa muuntamoihin ja jakokaappeihin antureita, joiden avulla varmistetaan, että sähkölaitteiston suojaavat rakenteet ovat ehjät.