Uutishuone

Limit search

Hei! Miten voimme auttaa?

Vaivattoman ja helpon asiakaspalvelun tarjoaminen on meille tärkeää – siksi olemme apunasi ympäri vuorokauden. Viime vuosina olemme tehneet paljon töitä digitaalisen asiakaspalvelun kehittämiseksi, ja tänä päivänä käytettävissäsi onkin monta sähköistä palvelukanavaa. Hoidetaan asiasi yhdessä kuntoon!
Artikkeli · 09.02.2022 klo 15:00

Suomalainen keksintö eChargie tekee sähköauton lataamisesta helppoa ja edullista

Tampereella veneilijät saavat sähkönsä vaivattomasti. Siirrettävän eChargie-laitteen avulla kaupunki myy veneilijöille kesäisin sähköä suoraan laitureilta ja talvisin laitteet palvelevat veneenomistajia venevarikolla. Carunan innovaatiotiimi on ollut mukana laitteen kehitystyössä vuodesta 2018 lähtien.
Artikkeli · 09.04.2021 klo 15:16

Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?

Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Artikkeli · 17.04.2020 klo 14:03