Uutishuone

Limit search

Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu

Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Uutinen · 26.05.2020 klo 11:53

Carunan Koillismaan verkkoalueella sähkönjakelun laatua parannetaan vuosien 2020-2021 aikana kunnostamalla useita sähköasemia

Carunan pohjoisella verkkoalueella Koillismaalla on useita ikääntyneitä sähköasemia, joita kunnostetaan tulevaisuuden tarpeita vastaavaksi tänä ja ensi vuonna. Hankkeella parannetaan alueen asukkaiden ja yritysten sähkönjakelun laatua ja luotettavuutta. Pitkään käytössä olleiden asemien laitteistoja uusitaan ja joitakin asemia laajennetaan.
Mediatiedote · 28.04.2020 klo 15:35

Caruna parantaa sähkönjakelun luotettavuutta Ilmajoella

Caruna maakaapeloi noin 176 kilometriä keskijännitteistä sähköverkkoa Ilmajoen ympäristössä. Hanke parantaa huomattavasti sähkönjakelun toimitusvarmuutta alueella ja työllistää noin 30 henkilöä.
Mediatiedote · 25.02.2020 klo 10:08

Sähköverkon helikopteritarkastus Espoon yllä helmikuussa 2020

Caruna tarkastaa helikopterin avulla sähköverkkoa. Työ tehdään säiden salliessa helmikuun aikana arkipäivänä klo 8-16 välillä. Tarkastukset kohdistuvat niihin sähköverkon voimajohtoihin, joissa on odotettavissa mahdollisesti raivaustarvetta.
Mediatiedote · 05.02.2020 klo 13:31

Caruna aloittaa säänkestävän markkinointikampanjan

Sähkönjakeluyhtiö Caruna aloittaa Säänkestävää kehitystä -markkinointikampanjan. Kampanjassa hyödynnetään muun muassa reaaliaikaisiin säätietoihin perustuvaa mainontaa. Tavoitteena on lisätä Carunan palvelujen tunnettuutta, ohjata asiakkaita uusien, digitaalisten palvelukanavien käyttäjiksi sekä kertoa, miten asiakkaan arki on turvattu säänkestävällä kehityksellä.
Mediatiedote · 03.02.2020 klo 09:38

Säänkestävä kehitys turvaa asiakkaiden sujuvan arjen

Vuoden 1982 Mauri-myrsky on jäänyt mieleeni: olin ulkoilemassa ystäväni kanssa, kun yhtäkkiä valtavia puita alkoi kaatua ympäriltämme. Tilanne oli pelottava ja tuntui, että tempautuisimme tuulen mukaan. Maurin jälkeen on ollut monta muuta myrskyä, ja työssäni olen edelleen valppaana myrskyjen iskiessä. Saavatko asiakkaat nopeasti apua vikatilanteissa ja kuinka hyvin pystymme vastaamaan asiakasodotuksiin kriisitilanteissa?
Blogi · 31.01.2020 klo 15:44