Uutishuone
Limit search
Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Uratarinat: Kalle päätyi muodin parista palvelumuotoilijaksi sähköalalle. Mikä yllättävässä toimialavaihdoksessa houkutteli?
Palvelumuotoilija työskentelee paremman asiakaskokemuksen eteen Carunan omassa kehitystiimissä.
Anna mahdollisuus -hyväntekeväisyyskampanja käynnissä syyskuussa
Caruna on jälleen mukana Hope ry:n ja miesten salibandyn MM2020-kisakumppanien Anna mahdollisuus -kampanjassa. Tavoitteena on tuoda harrastamisen iloa vähävaraisten perheiden lapsille ja ehkäistä eriarvoisuutta.
Carunan sähköverkonasentajien täsmäkoulutusohjelma hyvässä vauhdissa
Sähköalan ammattilaisille räätälöity sähköverkonasentajien Kärkiryhmä-koulutusohjelma etenee. Verkostotyön ammattitaitoon kuuluu teorian ja käytännön hallinta ja ehdoton turvallisuus. Juhannuksen alla ryhmä kertasi työvaiheita käytännössä Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen sähkökentällä kahden viikon ajan.
Uusia mahdollisuuksia Duunienergiaa-kampanjan avulla
”No minkälaista kesätöissä on ollut?” on varmasti kaikille kesätyöntekijöille tuttu kysymys. Poikkeuksellisesti olen yhtenä sellaisena päässyt esittämään samaa kysymystä yli 30 nuorelle kesätyöntekijälle ympäri Suomen.
Sähkönjakeluyhtiö Caruna ja kunnat palkkaavat yhteistyössä nuoria kesätöihin kuntiin
Caruna haluaa tukea haastavana pandemia-aikana verkkoalueensa kuntia ja auttaa niitä palkkaamaan 16–20-vuotiaita nuoria kuntiin kesätöihin. Jokainen Duunienergiaa-kampanjassa mukana oleva kunta saa tähän tarkoitukseen 4 000 euroa. Tällä hetkellä jo 29 kuntaa eri puolilla Suomea on ilmoittautunut mukaan kampanjaan. Etelä-Pohjanmaalla sijaitseva Isojoen kunta lähti ensimmäisenä mukana kampanjaan.
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Koeponnistus työmaalla – käyttäjät ja kehittäjät hiovat uusia työkaluja yhdessä
Järjestimme innovaatiohaasteen, jossa etsimme ratkaisuja maakaapeleiden sijaintitietojen tallennuksen sekä tiedon digitalisoinnin nykyaikaistamiseksi. Nyt yhteistyö voittajajoukkueiden kanssa on edennyt pilottikokeiluiksi ja prototyyppejä on päästy testaamaan tositoimissa työmailla.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Miksi kahvit on keittämättä? Havainnointipalvelu HOWZ tuo turvaa ikäihmisten ja heidän läheistensä arkeen
Mummolla on tarkat rutiinit. Aamu ei lähde käyntiin ilman kahvia, ja iltapäiväkahvit juodaan tasan kello 14 - satoi tai paistoi. Jos kahvinkeitin ei mene päälle, saattaa se olla merkki siitä, että jokin on vialla. Kuusamossa on nyt mahdollista kokeilla uutta havainnointijärjestelmää, joka kertoo lähiomaisille, että mummo liikkuu kotona tavalliseen tapaansa ja että kahvipannu lämpenee. Mummolla on siis kaikki hyvin.
Sivutus