Uutishuone
Limit search
Carunan toimitusjohtaja vaihtuu
Sähkönjakeluyhtiö Carunan toimitusjohtaja Tomi Yli-Kyyny on ilmoittanut siirtyvänsä uusiin tehtäviin Carunan ulkopuolelle. Hän jatkaa nykyisessä tehtävässään 1.5.2022 saakka varmistaen tehtävien ja vastuiden sujuvan siirron seuraajalleen.
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Kuntien ja Carunan yhteinen työllistämiskampanja toi kesätöitä yli 80 nuorelle ilmastolähettiläälle
Kunnat ja sähkönjakeluyhtiö Caruna toteuttivat toistamiseen Duunienergiaa-kampanjan, jolla työllistettiin kesätöihin 16–20-vuotiaita nuoria eri puolella Suomea. Kampanjan avulla luotiin kesätyömahdollisuuksia 85 nuorelle yli 30 kunnassa. Osana kampanjaa kesätyöntekijät jakoivat sosiaaliseen mediaan tietoa kuntien ja kuntalaisten ilmastoteoista.
Uusi organisaatio tukemaan Carunan päivitettyä strategiaa
Carunan organisaatio ja johtoryhmän kokoonpano muuttuvat vastaamaan paremmin yhtiön päivitettyä strategiaa. Uusi organisaatio muodostuu neljästä yksiköstä, jotka ovat Sähköverkon hallinta ja operointi johtajanaan Elina Lehtomäki, Asiakkuudet ja uudet liiketoiminnot johtajanaan Kosti Rautiainen, Yrityspalvelut johtajanaan Jyrki Tammivuori sekä Yhteiskuntasuhteet ja regulaatio johtajanaan Noora Neilimo-Kontio. Yhtiön johtoryhmän muodostavat toimitusjohtaja Tomi Yli-Kyyny sekä edellä mainittujen yksiköiden johtajat. Katriina Kalavainen vastaa Carunan muutosohjelmista.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
“Carunalla asioita tehdään yhdessä”
Noora Kärki on työskennellyt Carunalla vuodesta 2015 asti. Hän on edennyt vuosien varrella asiakaspalvelijasta prosessipäälliköksi. Mikä on saanut hänet jäämään yhtiöön?
Espoon ja Carunan yhteinen tavoite on hiilineutraali tulevaisuus – yhteistyösopimus on allekirjoitettu
Espoon kaupunki ja sähkönjakeluyhtiö Caruna Espoo Oy allekirjoittivat 31.3.2021 sopimuksen strategisesta yhteistyöstä. Yhteistyön tavoite on Espoon kasvun ja hiilineutraaliustavoitteiden tukeminen vahvalla, tulevaisuuden energiatarpeisiin vastaavalla sähköverkolla, joka mahdollistaa puhtaan energian ratkaisut Espoon asukkaille ja yrityksille.
Sivutus