Uutishuone
Limit search
Tilasitko meiltä sähköliittymän? Nyt voit seurata sähköliittymän matkaa Caruna Plussassa!
Julkaisimme juuri Caruna Plussan nettiversioon palvelun, jossa asiakas voi seurata sähköliittymätilauksensa etenemistä reaaliajassa. Tilausseuranta-palvelun avulla asiakas saa ajantasaista tietoa sähköliittymän rakentamisesta ja sen monista vaiheista automaattisesti.
Asiakaspalvelua monikanavaisesti kellon ympäri
Carunan asiakaspalvelussa työskentelee 70 henkilöä. Työtä tehdään chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa sekä puhelimessa. Asiakaspalvelun rooli on tullut entistä monipuolisemmaksi digitalisaation myötä, kun sähköisten yhteydenotto- ja asiointikanavien merkitys kasvaa yhteiskunnassa.
Bensalenkkarista sähköautoilijaksi
Naputtelen tietokonettani työpisteeni äärellä, kun kaveriporukka tulee yllättäen paikalle ja ilmoittaa polttareideni alkaneen. Kiiltävä Tesla Model S odottaa toimiston parkkipaikalla. Edessä oli unohtumaton viikonloppu, joka muutti suhteeni sähköautoihin.
Carunan henkilöstöparkki muuntautuu sähköautojen Lataustaivaaksi toimistoaikojen ulkopuolella
Carunan toimiston parkkipaikalle on asennettu yhteensä 40 sähköautojen latauspistettä työntekijöiden käyttöön. Nyt lähialueen sähköautoilijat toivotetaan myös tervetulleeksi arki-iltaisin ja viikonloppuisin. Latauspisteiden sujuvan yhteiskäytön mahdollistaa eParking-sovellus.
Katsaus Caruna Plussaan - sähkönsiirtotuotteiden vertailu ei ole koskaan ollut helpompaa!
Tiesitkö, että voit vertailla ja vaihtaa sähkönsiirtotuotetta helposti Caruna Plus -palvelussamme? Optimoimalla siirtotuotteen juuri sinun kulutukseesi sopivaksi, saatat säästää sähkönsiirtolaskussasi!
Työmaat lähelläsi -karttapalvelu kertoo mitä, missä ja milloin tapahtuu
Kemiönsaarella kaivetaan kaapelia maan alle. Se tarkoittaa, että siellä täällä pihoilla myllätään. Jotta asukkaat ehtivät valmistautua töiden alkuun esimerkiksi siirtämällä pihakalusteita ja -varusteita pois töiden alta, tai jos kaivutöiden eteneminen kiinnostaa muutoin, tarvitaan ajantasaista tietoa kaivutöiden alkamisesta ja etenemisestä. Carunan uudessa karttapalvelussa asukkaat voivat seurata töiden etenemistä netistä ja viestein.
Koeponnistus työmaalla – käyttäjät ja kehittäjät hiovat uusia työkaluja yhdessä
Järjestimme innovaatiohaasteen, jossa etsimme ratkaisuja maakaapeleiden sijaintitietojen tallennuksen sekä tiedon digitalisoinnin nykyaikaistamiseksi. Nyt yhteistyö voittajajoukkueiden kanssa on edennyt pilottikokeiluiksi ja prototyyppejä on päästy testaamaan tositoimissa työmailla.
Carunan Koillismaan verkkoalueella sähkönjakelun laatua parannetaan vuosien 2020-2021 aikana kunnostamalla useita sähköasemia
Carunan pohjoisella verkkoalueella Koillismaalla on useita ikääntyneitä sähköasemia, joita kunnostetaan tulevaisuuden tarpeita vastaavaksi tänä ja ensi vuonna. Hankkeella parannetaan alueen asukkaiden ja yritysten sähkönjakelun laatua ja luotettavuutta. Pitkään käytössä olleiden asemien laitteistoja uusitaan ja joitakin asemia laajennetaan.
Asiakaspalvelu kotikonttorilta - miten se sujuu?
Miten asiakkaiden palveleminen ja tiimien välinen yhteistyö sujuu, kun koko verkkopalvelukeskus on etänä? Miten pitää mieli virkeänä ja tiimihenkeä yllä poikkeustilanteessa? Mietteensä ja fiiliksensä meille jakavat Carunan verkkopalveluasiantuntija Tiia Turunen ja asiakaskokemuspäällikkö Laura Sohlman.
Carunan sähköisessä itsepalvelussa, Caruna Plussassa, jo yli 100 000 käyttäjää
Carunan sähköisessä itsepalvelukanavassa tehtiin alkuvuoden aikana historiaa, kun sen käyttäjämäärä ylitti 100 000 rajapyykin. Hieno saavutus palvelulle, joka itse asiassa on vain pari vuotta vanha! Nykyisellä nimellään, Caruna Plussana, palvelu on tunnettu vasta muutaman kuukauden.
Sivutus