Uutishuone
Limit search
Henkilöasiakkaan Caruna+ palvelu ja verkkolomakkeet uudistuvat
Caruna uudistaa henkilöasiakkaiden Caruna Plussan sekä verkkolomakkeet.
Melkein kaksi vuotta etäasiakaspalvelua takana - mikä fiilis?
Kysyimme asiakaspalvelumme Tiialta ja Lauralta vuoden 2020 alussa, miltä etätyöskentely tuntuu. Miltä asiakaspalvelu kotikonttorilta tuntuu puolentoista vuoden jälkeen, ja miltä tuntuu palata toimistolle?
Carunalaiset tekivät virtuaalisen road-tripin asiakkaiden luokse
Kun korona-aika esti Suomen sisäisen matkustamisen, täytyi asiakkaiden tapaamisessa olla luova. Teimme korona-aikana virtuaalimatkan kymmeniin kuntiin verkkoalueillamme, ja tapasimme satoja henkilöasiakkaita.
Caruna vahvistaa kuntien ja yritysten itsepalvelua - asiakkaan kuuntelulla tärkeä rooli
Carunan kunta- ja yritysasiakkaille suunnattu itsepalvelukanava on uudistunut. Kanava helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden sähköasioiden hoitoa, kun niihin voi tarttua kellonaikaan katsomatta.
Maksamme Paula-myrskyn sähkökatkoista korvauksen automaattisesti
Ukkosmyrsky Paula katkoi sähköjä monin paikoin Carunan verkkoalueella Pohjois-Suomessa. Jos sähkökatko kesti yli 12 tuntia, hyvitämme korvauksen automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä asian eteen mitään.
Käytätkö pörssisähköä? Pienennä laskuasi sähkökuormanohjauksen avulla
Sähkökuormanohjaus on sähkömittarin kautta kodeissa tehtävää lämmityksen ja lämminvesivaraajien päällä olon ohjausta. Ohjaus sopii öisin palvelua hyödyntäville pörssisähkön ostajien lisäksi myös aurinkopaneelien omistajille, joiden taas kannattaa keskittää sähkönkäyttöä päiväsaikaan.
Suomen talvi ja kesämökin sähkölaitteet — hyvä tietää
Tänä talvena pakkasesta ja lumesta on saatu nauttia koko Suomessa. Miten pakkanen vaikuttaa sähkölaitteisiin? Mitä kesämökin omistajan on hyvä ottaa talvella huomioon?